جلسه آموزش خانواده در آموزشگاه شهید غفوری روستای برس برگزار شد

با توجه به شروع امتحانات و برگزاری یکسری آزمونها از طرف معلمین آموزشگاه وآشنایی اولیاء با نحوی نمره دهی در ابتدایی این جلسه در نمازخانه این آموزشگاه برگزار شد

کد مطلب: ۶۹۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا ازخراسان رضوی، با توجه به نزدیک شدن ایام امتحانات نوبت اول وجهت آشنایی هر چه بهتر وبیشتر اولیاءبا نحوی اجرای آزمون ونهره دهی در این مقطع جلسه ای در محل نمازخانه این آموزشگاه برگزار گردید.

در این جلسه یعقوبی مدیرآموزشگاه ضمن عرض خوش آمد گویی به اولیاء دانش آموزان مطالبی در خصوص نحوی نمره دهی در سیستم جدیدی آموزشی را به سمع ونظر اولیاء رساند واز ایشان خواست تا دیگر افراد خانواده را با نحوی نمره دهی آشنا نمایند.

وی در ادامه جلسه گفت: در آموزش وپرورش جدید، نمره در ابتدایی جای خود را به نمرات توصیفی داده وبه جای نمره، عملکرد دانش آموز مد نظرمعلم می باشد وبراساس مهارت داشتن در یکی از دروس هر مقطع به توضیح در این خصوص پرداخت.

وی اضافه کرد: با توجه به تغییر دروس وهمچنین نحوی تدریس از اولیاء خواست تا طبق شیوه کتاب نه آنچه که خودشان یاد گرفته اند فرزند خود را آموزش دهند تا در امر آموزش دچار سر درگمی وبد آموزی قرار نگیرند.

وی در پایان از حضور اولیاء تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار