چهارمین دوره «جایزه فرشته» با موضوع «آژیر قرمز» برگزار مي‌شود

تهران (پانا) - شهرکتاب فرشته چهارمين دوره از «جايزه فرشته» را در دو حوزه داستان كوتاه و عكس برگزار مي‌كند.

کد مطلب: ۶۹۵۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط‌عمومی شهرکتاب فرشته، این مجموعه با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و حمايت از نويسندگان و هنرمندان مستعد، چهارمین دوره از مسابقه «جایزه فرشته» را در دو حوزه داستان کوتاه و عکس و با موضوع «آژیر قرمز» برگزار می‌کند .

پس از برگزاری سه دوره «جایزه‌ فرشته» و با توجه به حضور جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های داستان‌نویسی و عکس، شهرکتاب فرشته تصمیم بر آن دارد تا چهارمین دوره‌ از این اتفاق هنری ـ فرهنگی را با موضوع «آژیر قرمز»؛ در دو بخش داستانِ كوتاه و عکس و با هدف كشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ كتابخوانی و عکاسی برگزار نماید .

در همین راستا، شرایط شرکت در این مسابقه برای علاقمندان به شرح ذیل است :

در بخش داستان کوتاه آثار ارسالی باید در فرمت doc يا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات 3500 کلمه باشد. هم چنین شرکت‌کنندگان در این رقابت نباید اثر چاپ شده‌ای در قالب کتاب داشته باشند و آثار ارسالی نیز نباید پیش از این در هیچ مسابقه‌ای شرکت کرده باشد، مضافاً اینکه هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر را به دبیرخانه «جایزه فرشته» خواهد داشت .

در بخش عکس نیز عكس‌ها باید با ابعاد ۱۵۰ DPI و طول عكس ۴۰ سانتي متر و فرمت آن jpg باشند .

هر شركت‌كننده مي‌تواند حداكثر 3 عكس به دبيرخانه ارسال نمايد و عكس‌ها نیز بايد بعد از سال ۱۳۹۳ گرفته شده باشد. در این بخش نیز عكس‌هاي ارسالي نبايد در مسابقه يا جايزه ديگري حائز رتبه يا مقام شده باشند .

علاقمندان برای تكميل فرم ثبت نام آنلاين و ارسال آثار خود می‌توانند به وب‌سايت شهركتاب فرشته به نشاني : fereshtehbookcity.com مراجعه نمایند .

مهلت ارسال آثار از يكم دي‌ماه 1396 لغايت سي‌ويكم فروردين ماه 1397 خواهد بود. لازم به ذکر است ارسال آثار به دبيرخانه جايزه فرشته به منزله واگذاري حقوق مادي و معنوي اين آثار به شهركتاب فرشته است .

جوایز این دوره به شرح ذیل است :

جايزه منتخب هيات داوران براي نفر اول در بخش عکس و داستان: تنديس «جايزه فرشته»، لوح تقدير، بن خريد شهركتاب و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال جايزه نقدي .

جايزه ۱۰ نفر برگزيده هيات داوران: لوح تقدير به همراه بن خريد شهركتاب. چاپ 10 اثر برگزيده نهايي در بخش عکس و 10 نفر نخست در بخش داستان در كتاب و برگزاري نمايشگاه عكس ۳۰ نفر برگزيده هيات داوران هم‌زمان با روز اهداي جوايز .

گفتنی است مراسم اختتاميه این مسابقه، خردادماه 1397 در شهركتاب فرشته برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار