معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

جشنواره ملی آدم برفی در سرعین برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری جشنواره ملی آدم برفی و تندیس یخی در شهرستان سرعین همزمان با ایام دهه مبارک فجر،خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا برادران اظهار کرد: در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حدود ۳۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در استان اردبیل در نظر گرفته شده است که برای هماهنگی بیشتر به ستاد برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر نیز ارسال می‌شود .
وی افزود: در ایام مبارک دهه فجر برای پربار برگزار شدن برنامه‌ها و مسابقات ورزشی نیازمند ورود تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی در اجرای مناسب برنامه‌ها و مسابقات مختلف هستیم تا ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، در افزایش شور و نشاط ورزشی در بین جوانان و اقشار مختلف مردم اقدامات لازم انجام شود .
معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اردبیل به برنامه‌های ورزشی در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر اشاره کرد و توضیح داد: در این ایام، همایش بزرگ پیاده‌‌روی در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل در نظر گرفته شده و می بایست با انجام تبلیغات و هماهنگی‌های لازم در برگزاری هر چه مطلوب این برنامه‌ها اقدام شود .
برادران بیان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط، به رسم سالیان گذشته در ایام دهه فجر جشنواره آدم برفی و تندیس یخی به صورت ملی برگزار خواهد شد و علاوه بر آن مسابقات مختلف اسکی نیز در شهرستان سرعین در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد: با همدلی و افزایش تعامل در اجرای برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر به بهترین شکل ممکن عمل خواهد شد و از ادارت مختلف استان نیز تقاضامندیم تا بر اساس وظایف محوله، برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی را به صورت پرشور و منظمی درنظر گرفته و اجرایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار