برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع «نماز» در آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع «نماز» در استان را مطرح کرد و گفت: با راه‌های مختلف باید جوانان را به نمازخوانی تشویق کرد.

کد مطلب: ۶۹۴۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ،در پنجمین جلسه شورای اقامه نماز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع «نماز» در استان را مطرح کرد و گفت: با راه‌های مختلف باید جوانان را به نمازخوانی تشویق کرد

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی اظهار کرد: با توجه به اینکه مخاطبان دستگاه‌های فرهنگی جوانان، نوجوانان و هنرمندان هستند باید از ظرفیت آنها برای نهادینه‌سازی ارزش‌های اخلاقی نهایت استفاده را کرد.

وی با بیان اینکه باید برای تثبیت جایگاه نماز از ظرفیت انجمن‌ها، تشکل‌های مردم‌نهاد، موسسات فرهنگی و هنری، موسسات قرآن و ... حداکثر استفاده را کرد، افزود: شاعران، پژوهشگران، نویسندگان و اصحاب رسانه هم به سهم خود باید به مقوله نماز بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اقامه نماز اول وقت در ادارات، تجلیل و تقدیر از فعالان عرصه نماز، ، پخش اذان و ... را توصیه کرد و گفت: فعالان حوزه فرهنگ و هنر، عرصه رسانه، ائمه جمعه و جماعت در کانون‌ها و مساجد باید برای نهادینه‌سازی این فرهنگ متعالی در جامعه گام بردارند.

گفتنی است در این جلسه از حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بابازاده به عنوان امام جماعت فعال در امر نماز اداره کل تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار