مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد

تجلیل از دانش آموز برگزیده المپیاد ها و جشنواره های علمی

بجنورد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تاثیرگذاری رتبه های برتر و نخبه های علمی در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

سومین دوره جشنواره رویش شهرستان بجنورد ۲۶ آذر درسالن گلشن با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی و فرماندار شهرستان بجنورد برگزار شد.

در این مراسم از ۳۰۶ دانش آموزبرگزیده المپیادها و جشنواره های علمی و ۴ نفر از مدیران آموزشگا ه ها با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی و معاونین اداره کل ،فرمانداربجنورد، همچنین مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان بجنورد به همراه جمعی از دانش آموزان، مدیران مدارس و اولیاء دانش اموزان این شهرستان تقدیر شد

ثمینی فرماندار بجنورد پس از تشکر از زحمات مربیان گفت:دانش آموزانی که امروز در این جشنواره حضور دارند،مسئولین فردای این جامعه هستند .این نخبگان با اراده وتلاش خود،خانواده و مربیان به اینجا رسیده اند و میتوانند راه گشای خود و آیندگانی که راه آنان را در پیش میگیرند باشند.

وی با اشاره به شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بیان کردکه:در کشور ما این شعار محقق شده اما برای پایداری آن خون های زیادی ریخته شده است. استمرار حرکت نظام با دنیای آشفته وصحنه های رقابت که ثانیه ای افزایش پیدا میکند کار دشواری است. نخبگان ما باید تلاش کنند و ما باید نخبه پروری کنیم وبستر را برای ابتکاروخلاقیت ونهادرا برای مسئولیت آماده کنیم و به طور کارآگاهی و تولیدی درآمد زایی نماییم. .

وی در ادامه با توجه به برتری کشورهای بیگانه افزود:کشور های بیگانه کارخاصی انجام نمیدهند،مهم ترین کار آنان جذب نخبه های کشورهای دیگر به خصوص کشور ما با حیله و قول و قرار است .آنان از نخبگان دنیا وایران بهره برداری کردند و علیه کشور ما وکشورهای دیگر توطئه میکنند.پس ما باید خودباور و متعهد به این نظام و مملکت باشیم و با هیچ وعده ای دانش خود را به در اختیاربیگانگان قرار ندهیم .

در ادامه مراسم حاتمی مدیر کل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی به دانش آموزان گفت:لذتی که امروز برای ما به وجود آمده وصف نشدنی است و باعث میشود مابدانیم شما قدردان زحمات مربیان و والدین خود هستید

ایشان خطاب به ثمینی فرماندار بجنورد با تاکید برسخن ایشان مبنی بر شعار استقلال ،آزادی جمهوری اسلامی گفت:این نخبگان در سالهای آینده نخبگان بین المللی خواهند شد و به پایداری این شعار کمک خواهند کرد. .

حاتمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد:شهرستان بجنورد بیش از ۳۰ درصد دانش آموزان استان را در خود جای داده و این رتبه های مختلف باعث افتخار ماست و همین رتبه ها میتواند شرایط استان را تغییر دهد .

گفتنی است در این مراسم از 306دانش آموز برگزیده مسابقات کشوری المپیاد های علمی،4 نفر مدیر برتر دوره های اول متوسطه شهرستان بجنورد با اهداء لوح و هدایا تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار