رئیس هئیت ورزش دانش آموزی آذربایجان شرقی:

مربیان ورزشی حامی تیم باشند/یاری دانش آموزان در مسابقات ورزشی

تبریز(پانا)- رئیس هئیت ورزش دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: مربیان پشتیبان و حامی دانش آموزان در مسابقات ورزشی باشند و سعی کنند استرس دانش آموزان را کم کنند و به دانش آموزان در راه رسیدن به موفقیت اعتماد به نفس کافی را بدهند.

کد مطلب: ۶۹۴۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

لیلاعلی محمدزاده در جلسه هم اندیشی هیات ورزش دانش آموزی با انجمن های ورزشی مدارس استان در باشگاه فرهنگیان گفت: از ویژگی های ضروری یک تیم موفق داشتن چشم انداز موفق به آینده است و از انجمن ها انتظار می رود این وظیفه ی مهم را به مربیان ابلاغ کنند.

وی ادامه داد : باید مربیان پشتیبان و حامی دانش آموزان در مسابقات باشند و سعی کنند استرس دانش آموزان را کم کنند و به دانش آموزان در راه رسیدن به موفقیت اعتماد به نفس کافی را بدهند.

رئیس هئیت ورزش دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: در تیم ها و مدرسه قهرمان بایستی احترام ها میان دانش آموزان و مربیان رعایت شود.و سعی خواهیم کرد ارتباط میان اعضا را قوی تر کرده و این روند رو به رشد را حفظ کنیم و در مشکلات ایجاد شده با مثبت اندیشی مسائل پیچیده را حل کنیم.

علی محمدزاده در ادامه اظهارات خود با کنایه گفت: مربیان در هنگام باخت تیم داور را بانی باخت تیم ندانند و به جای اعتراض، به نقاط ضعف تیم خود توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: مربیان از ورزشکاران در مواقعی که بازیکنان دچاراشتباه شدند حمایت کنند تا امید خود را از دست ندهند.

رئیس هئیت ورزش دانش آموزی آذربایجان شرقی در خاتمه بیانات خود گفت: یک مدیر موفق مدیری است که اقتدار خود را از دست ندهد ولی متاسفانه دیده شده مربیان و مدیران قدرت لازم را برای هدایت ندارند و کاپیتان، تیم را هدایت و رهبری می کند.

علی محمدزاده افزود: در تیم هایی که موفق نشده اند بایستی روش را تغییر داد و نمونه ای از تغییرات تقویت مدیریت و مربی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار