جلسه هیئت اجرایی دبیران مجامع اعضا، مربیان و مسئولان سازمان دانش آموزی استان یزد برگزار شد

صبح پنجشنبه، 23 آذرماه جلسه هیئت اجرایی دبیران مجامع اعضا، مربیان و مسئولان سازمان دانش آموزی استان با حضور مشاور مدیرکل و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در کانون ولایت تفت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۳۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد؛ حسینعلی ملانوری، رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد ضمن تبریک ایام ماه ربیع و خوش آمدگویی به میهمانان، به تشریح مطالب ذکر شده در جسه مدیران سازمان دانش آموزی در استان هرمزگان پرداخت و بیان داشت: مجمع اعضا، مربیان، مدرسان و پیشکسوتان جزء شریان ها اصلی سازمان هستند.

وی در ادامه افزود: پیشبرد اهداف اصلی سازمان دانش آموزی، وابسته به مجمع است و لازم است شاهد همکاری بیشتر اعضاء مجامع با مسئولیان سازمان باشیم.

ملانوری با بیان اینکه طبق گزارش کشوری استان یزد جزء 3 استان برتر در جذب و سازماندهی بوده است، از زحمات و تلاش تمامی مسئولان و مربیان تشکر و قدردانی کرد.

علی سرداری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این جلسه حضور مربیان و مدرسان را زمینه ساز حضور و فعالیت های دانش آموزان دانست و با بیان این نکته که در تمام زمینه ها رمز موفقیت، فعالیت تشکیلاتی است؛ افزود: این فعالیت ها موجب سوق دادن دانش آموزان به سمت و سوی تربیت تشکیلاتی می شود و لازم است این تشکیلات چون رویه پیشین خود در مسیر موفقیت تلاش نماید تا در سطح جامعه شاهد ثمرات ارزشمند این تشکل باشیم.

تقویت خبرگزاری پانا و ترویج مبحث گفتمان به عنوان ابزاری دو سویه از دیگر نکاتی بود که وی به آن اشاره کرد.

گفتنی است در این نشست که با حضور مشاور مدیرکل و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در کانون ولایت تفت روی داد؛ از مسئولان برتر شهرستان ها و مناطق تجلیل به عمل آمد و تودیع و معارفه مسئولان جدید نیز ضمن ارائه ابلاغ، برگزار شد.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار