آسیبهای اجتماعی غیرقابل انکار هستند و باید بررسی علمی شوند

مدیر آمورش و پرورش ناحیه دو شیراز گفت: موضوع آسیبهای اجتماعی باید بررسی علمی و کارشناسی شود و هر مجموعه ای به سهم خود در این رابطه قدمی بردارد.

کد مطلب: ۶۹۳۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا فارس، بهروز پرنیان در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهر صدرا که با حضور مسئولین امر برگزار شد ضمن بیان این مطلب که باید زیر ساختهای آموزش و پرورش در شهر صدرا تقویت شود افزود :یک مرکز مشاوره و روانشناسی در صدرا راه اندازی شد تا خانواده ها و دانش آموزان را مشاوره دهند و تاحدودی به شهروندان کمک نمایند که این مهم باعت برطرف شدن بخشی از آسیبهای اجتماعی خواهد شد.
مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شیراز گفت: .موضوع آسیبهای اجتماعی موضوعی نیست که بشود آن را انکار کرد و به راحتی از کنار آن گذشت.
وی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی موضوع مهمی است که یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و حساسیت خاصی روی موضوع فرهنگ و آسیبهای اجتماعی دارند.
وی افزود: برای رفع این معضل مهم در شهر صدرا همه مجموعه های شهر باید با یک کار کارشناسی و علمی دست به کار شوند تا بتوان این مشکل مهم را ریشه کن کرد.
وی خاطر نشان کرد : با توجه به زمان بر بودن موضوع ریشه کن شدن این آسیبها. انتطار می‌رود تا با همکاری دیگر نهادهای شهری، دانشگاهها ،مراکز آموزشی و فرهنگی شاهد کاهش مشکلات و آسیبها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار