رئیس ستاد ساماندهی سمن‌های شهر تهران وعده داد

شفاف‌سازی کمک‌های مالی به سمن‌ها با اعلام ارقام پرداختی

تهران (پانا) - رئیس ستاد ساماندهی سمن‌های شهر تهران از شفاف‌سازی کمک مالی شورای شهر به سمن‌های شهری خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۳۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به فعالیت‌ سمن‌های شهری و نظارت شورای شهر بر این سمن‌ها گفت: حدود یک ماه پیش جلسه ای با کارگروه های مختلف ستاد توان افزایی سمن‌ها داشتیم که در این جلسه اعلام شد هیچ گونه کمکی از لحاظ تخصیص سرانه به سمن‌ها نخواهیم داشت و البته این به مفهوم کمک نکردن به سمن‌ها نیست.

رئیس ستاد ساماندهی سمن‌های شهر تهران افزود: به سمن‌ها متناسب با توان و نیازی که دارند و همچنین نیاز شهر تهران کمک خواهد شد. البته یکی از ملزوماتی که در کمک‌ به سمن‌ها لحاظ می‌شود کارایی طرح‌ها برای حل مشکلات شهر تهران است.

وی با بیان اینکه کلیه کمک‌ها به سمن‌های شهری به صورت شفاف اعلام خواهد شد، گفت: هنوز میزان کمک به سمن‌ها به صورت دقیق مشخص نشده است و باید میزان کمک در ازای طرح‌ها بررسی و تصویب شود که این موضوع در دستور کارشورا قرار دارد .

این عضو شورای شهر تهران همچنین درباره حسابرسی از کمک‌های تخصیص یافته به سمن‌ها توضیح داد: برای هر جایی که بودجه ای در نظر گرفته شود حسابرسی الزامی است و ما این آمادگی را داریم که تمام ریز هزینه‌هایی که به سمن‌ها تعلق می‌گیرد را در رسانه‌ها اعلام کنیم و هرگونه حسابرسی که شورا یا نهادهای نظارتی می‌خواهند را نیز در اختیار این نهادها قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار