مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات:

مهمترین وظیفه شوراها در مدارس، مشارکت در تصمیم گیری هاست

نشست اعضای شوراهای دانش‌آموزی مدارس متوسطه دوم محلات با مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۳۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر آموزش و پرورش محلات در نشست با اعضای شوراهای دانش آموزی مدارس متوسطه دوم با اشاره به اینکه زاویه دید افراد متفاوت است گفت: فراغ بال دانش‌آموز می تواند دید وسیع تری از مباحث آموزشی و پرورشی را پوشش دهد.

شمس افزود: در صدد هستیم بهره بری سیستم آموزشی و پرورشی را بالا ببریم و با کمک شما دانش‌آموزان این امر ممکن است، لازمه آن خارج شدن شوراهای دانش‌آموزی از جنبه های تشریفاتی و استفاده از پتانسیل های موجود و قانونی شوراها و ارائه راه کارها و ایده های به مسئولین آموزش و پرورش است و اگر این امر محقق شود بزرگترین کمک شوراها به آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه نباید همیشه توقع داشته باشیم کارها برای ما انجام شود ادامه داد: می بایست اداره امور به خود دانش‌آموزان واگذار شود.

مدیر آموزش و پرورش محلات خطاب به اعضای شوراهای دانش‌آموزی بیان کرد: شما به عنوان پل ارتباطی بین مدرسه و مدیریت آموزش و پرورش می توانید عمل نمایید و باید بدانید مهمترین وظیفه شوراها در مدارس مشارکت در تصمیم گیری هاست و می بایست این مشارکت در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مدارس راهگشا باشد.
در ادامه این نشست ها اعضای شوراهای دانش‌آموزی نظرات و سؤالات خود را مطرح کردند که با استقبال مدیر آموزش و پرورش روبرو شد.
همچنین با برگزاری انتخابات بین اعضای شوراهای دانش‌آموزی، مشاوران جوان مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار