افزایش تعداد پزشکان متخصص در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:با ورود 7 نفر متخصص جدید به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تعداد پزشکان متخصص این مرکز به حدود 60 نفر افزایش یافت.

کد مطلب: ۶۹۳۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با اجرای طرح ماندگاری پزشکان متخصص شیفت عصر درمانگاه تخصصی فعالیت خود را آغاز نموده به طوریکه این درمانگاه روزانه در هر دو نوبت صبح و عصر پذیرای بیش از 600 نفر مراجعه کننده می باشد و به طور متوسط در هر روز کاری حداقل 20 نفر متخصص در درمانگاه تخصصی مشغول ارائه خدمات ویزیت و سرپائی به بیماران و مراجعه کنندگان می باشند .

وی خاطرنشان ساخت: کلینیک ویژه تخصصی که به این شبکه تحویل داده شده و آماده بهره برداری است با تجهیز امکانات روز پزشکی از جمله تجهیزات تصویر برداری ،آزمایشگاهی،دندانپزشکی،اکو در آینده نزدیک شروع به کار نموده و مشکل کمبود فضای درمانگاهی مرتفع شده و سبب افزایش رضایت مندی مردم می شود.

وی افزود: در سالجاری تعداد 9 متخصص در رشته های مختلف از جمله قلب ، زنان ، طب اورژانس ، جراحی مغز و اعصاب، گوارش ،داخلی و رادیولوژی جذب بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد شده اند و تعداد متخصصین این بیمارستان را به حدود 60 نفر متخصص افزایش داده است. که از این تعداد سهم متخصص زنان دو نفر و سایر متخصصین جذب شده هر کدام یک نفر است.

دکتر مرزنگ گفت: این پزشکان در بیمارستان و کلینیک تخصصی بیمارستان فعالیت دارند و فعالیت آنها در بخش خصوصی ممنوع است.

شایان ذکر است پزشکان دارای تخصص های زنان و زایمان،ارتوپدی،جراحی عمومی،قلب و عروق،کودکان،داخلی،چشم،گوش و حلق و بینی،ارولوژی،بیهوشی،عفونی،روانپزشک،نورولوژی، پاتولوژی جراحی مغز و اعصاب،طب اورژانس و فوق تخصص های ریه و گوارش در بیمارستان و درمانگاه تخصصی به مراجعین مهابادی و شهروندان جنوب استان خدمات درمانی ارائه می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار