ایجاد گشت‌های پیشگیری از وقوع سرقت و برخورد با اوباش در تهران

تهران (پانا) - فرمانده سپاه تهران از ایجاد گشت‌های جلوگیری از وقوع سرقت و برخورد با اوباش در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

سردار سرتیپ دوم محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه تهران صبح امروز با حضور در جلسه شورای شهر تهران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سپاه تهران در سال جاری گفت: 12 هزار بسته آموزشی میان دانش‌آموزان توزیع شده است و همچنین بیش از یک میلیون درخت توسط بسیجیان در اطراف تهران کاشته شده است و چندین زندانی جرایم غیرعمد نیز با همت بسیجیان از زندان آزاد شده‌اند.

فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه در پی زلزله در غرب کشور مدیریت 15 روستا که از 70 تا صددرصد تخریب داشته‌اند به عهده سپاه تهران گذاشته شده است، گفت: در این مدت حدود 500 تریلی و کامیون حاوی اقلام امدادی و غذایی به مناطق اعزام شده و 700 کانکس به مناطق زلزله غرب کشور ارسال شده است.

در تهران هر ساعت زلزله‌هایی به نام فقر، اعتیاد رخ می‌دهد

یزدی با بیان اینکه زلزله در تهران جدی است و امیدواریم زلزله‌ای در تهران رخ ندهد، گفت: باید اعلام کنم که در تهران در هر ساعت زلزله‌هایی به نام فقر، اعتیاد و... رخ می‌دهد که باید برای حل آنها با یکدیگر همراهی و همکاری داشته باشیم.

بسیج و سپاه حدود 23 نوع آسیب اجتماعی را احصا کرده‌اند

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه حدود 23 نوع آسیب اجتماعی را احصا کرده‌اند گفت: حتما می‌توانیم بحث تکدی‌گری، فقر و اعتیاد و... را در تهران با کمک یکدیگر حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه برای ارتقای وضعیت تهران در تهران چند طرح در دستور کار داریم، گفت: یکی از این طرح‌ها آن است که به زودی گشت‌هایی در تهران ایجاد می‌شود که از وقوع سرقت، اوباش و... جلوگیری کنیم.

یزدی با بیان اینکه در اجرای طرح‌ها نیازمند کمک مردم و شورای شهر هستیم، گفت: ما فرزندان، برادران و خواهران شما هستیم و ممکن است جرم و تخلفی صورت گیرد اما ما را انتقاد کنید و ما را از تریبون عمومی انتقاد نکنید.

فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه شماره تلفن و مکان ما مشخص است، گفت: از تریبون عمومی ما را صدا نزنید و اگر انتقادات درست بود، حتما ضمن تشکر، نسبت به اصلاح آن اقدام می‌کنیم.

کفایت مذاکرات پس از سخنان سردار یزدی

در پایان سخنان سردار یزدی، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران اجازه نداد اعضای شورا نسبت به ارائه دیدگاهها پس از استماع سخنان فرمانده سپاه تهران بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار