مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به پانا خبر داد:

تاسیس موزه تاریخ آموزش وپرورش در سال 92/ارائه برنامه کاربردی سبک زندگی به مدارس

خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه ها و طرح های بسیاری جهت اجرا در سال 92 پیش بینی شده است، گفت: درصدد هستیم که در سال جدید موزه تاریخ آموزش و پرورش را تاسیس کنیم.

کد مطلب: ۶۹۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

محمد ابراهیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اشاره به برنامه ها و طرح های پیش بینی شده اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در سال 92، اظهار کرد: ارائه برنامه کاربردی و عملی درخصوص سبک زندگی به مدارس از جمله اقدامات مهمی است که این اداره کل در سال جاری در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه ها و طرح های بسیاری جهت اجرا در سال 92 پیش بینی شده است، ادامه داد: ویژه نامه هایی در موضوعات جنگ نرم، انتخابات، بصیرت، فرقه های انحرافی در حوزه دانش آموزی و همچنین ویژه نامه اردوگاه، کانون و فراغت در سال جاری تدوین و تولید خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدیریت تحولی فراغت دانش آموزان در تابستان 92، در فهرست برنامه های 92 است، تصریح کرد: در سال جاری یک بسته جامع براساس و برگرفته از اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی تابستانی طراحی خواهد شد.

محمدی با اشاره به نگارخانه های دانش آموزی اضافه کرد: در حال حاضر در اردوگاه شهید باهنر تهران نخستین نگارخانه دانش آموزی برپا شده است و در نظر داریم که در مراکز استانها نیز نگارخانه های دانش آموزی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: تولید متون نمایشی از محتوای درسی، تبیین و تدوین فهمیده های کلاس در سطح استان و کشور، برگزاری جشنواره خورشید هشتم در شهر مقدس مشهد و ارائه بسته بازمهندسی لباس فرم دانش آموزی از دیگر برنامه هایی است که در سال جدید دنبال و به مرحله اجرا در خواهند آمد.

محمدی در پایان با بیان اینکه درصدد هستیم که موزه تاریخ آموزش و پرورش را در سال جاری تاسیس کنیم، گفت: مشارکت در تولید فیلم زیارت اولی ها نیز نمونه دیگری از فعالیت اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در سال 92 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار