معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل:

٢٠ درصد از زندانیان اردبيل محكوميت مالی دارند

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت : ٢٠ درصد از زندانیان اردبيلی محكوميت مالی دارند كه نسبت به ساير استان‌ها در رتبه اول قرار گرفته است.

کد مطلب: ۶۸۹۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،یوسف خدادادی در پنجمین مرحله آزادسازی زندانیان محکومیت‌های غیر‌عمد که در زندان اردبیل برگزارشد اظهار کرد: ٢٠ درصد از زندانیان اردبیلی محکومیت مالی دارند که نسبت به سایر استان‌ها در رتبه اول قرار گرفته است .

وی افزود: میانگین کشوری محکومیت مالی هفت درصد است که در استان اردبیل شاهد افزایش این محکومیت مالی هستیم و فاصله زیادی با سایر استان‌ها داریم .

معاون پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان اردبیل، اضافه کرد: محکومیت مالی در استان بیشتر زندان را به خود اختصاص داده است که بیشتر از جرم کلاهبرداری، مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی است .

خدادادی با اشاره به فلسفه زندان در جامعه تصریح کرد: فلسفه زندان برای افرادی است که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند تا سایر انسان‌ها در آرامش زندگی کنند .

وی ادامه داد: یک تعداد از زندانیان تولیدکننده هستند که به خاطر شرایط اقتصادی و نرسیدن مواد أولیه نتوانستند اقلام خود را به فروش برسانند که این علت زندانی شدن آنها است .

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تشریح کرد: امسال در ماه محرم و صفر خیرین به صورت حضوری ٩٩ نفر از زندانیان غیر‌عمد به میزان محکومیت ٥٥٠ میلیون تومان آزاد کردند که اقدام نیکویی است و امیدواریم ادامه‌دار باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار