استاندار اردبیل:

بستر فعالیت سیاسی برای دانشجویان فراهم است

استاندار اردبیل گفت: در شرایط کنونی بستر فعالیت سیاسی برای تمام دانشجویان با هر نوع گرایش سیاسی فراهم است.

کد مطلب: ۶۸۹۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،اکبر بهنام جو در نشست با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دولت زمینه و بستر لازم برای فعالیت سیاسی دانشجویان را فراهم ساخته است.

وی با بیان اینکه بستر لازم برای فعالیت سیاسی، اجتماعی و علمی دانشجویان فارغ از هرگونه گرایش سیاسی فراهم است، ادامه داد: چنین شرایطی استثنایی بوده و انتظار می رود مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.

استاندار اردبیل یادآور شد: امروز فضای سیاسی آزاد در دانشگاه ها فراهم شده و دولت فضاسازی برای فعالیت دانشجو را دنبال می کند.

بهنام جو با تاکید به اینکه زمانی نهضت بیداری و ضد استبدادی موجب شد تا جنبش دانشجویی علیه استبداد زمان به جریان افتد، ادامه داد: در آن مقطع زمانی دانشجویان رسالت سنگین خود را به خوبی ایفا کردند.

وی با اذعان به اینکه دانشجو فردی آرمان گرا است، تصریح کرد: انتظار می رود دانشجویان علاوه بر فعالیت سیاسی مطالعات اجتماعی خود را نیز توسعه دهند.

استاندار اردبیل به ضرورت به کار گیری ظرفیت دانشجویان در مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید و اضافه کرد: امروز دانشجویان می توانند نقش کلیدی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کرده و بازوی یاری گر دولت باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار