بهروز عطایی در گفت‌و‌گو با پانا:

والیبال ایران نباید دنبال سکوی جهانی باشد/از مرحله گروهی صعود می‌کنیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران معتقد است تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی باید عرصه محک جوان‌ها باشد و ملی پوشان نباید به فکر روی سکو رفتن باشند.

کد مطلب: ۶۸۹۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد

بهروز عطایی در گفت و گو با پانا درباره قرعه تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی گفت: به نظرم قرعه ایران سخت است البته من برخی اظهار نظرات را دیدم مبنی بر اینکه ایران در گروه راحتی قرار گرفته و کارش نسبت به تیم های دیگر راحت تر است اما به نظرم این طور نیست. لهستان یکی از تیم های قدرتمند جهان است، بلغارستان میزبان این رقابت هاست و کوبا هم همیشه تیم قدرتمند را به مسابقات اعزام کرده است.

وی ادامه داد: البته قبول دارم تیم پورتوریکو برای ایران راحت خواهد بود اما به هر حال دو تیم قدرتمند در گروه خودمان داریم ولی با این حال من فکر می کنم تیم ما به مرحله بعد صعود می کند. در سال 2014 ما به عنوان ششمی جهان رسیدیم و الان بازیکنان به این خودباوری رسیدند که می توانند جزو هشت تیم برتر جهان باشند و به همین علت تلاش بیشتری می کنند.

عطایی در پاسخ به اینکه ایران می تواند جزو چهار تیم برتردنیا باشد، اظهار کرد: ما از مرحله اول صعود می کنیم اما مهمترین مرحله یک چهارم نهایی و رسیدن به آن است، در واقع فکر می کنم جنگ ملی پوشان در مرحله یک چهارم نهایی و قرار گرفتن بین چهار تیم برتر است.

وی در پایان گفت: البته به نظر من ما نباید به دنبال سکو و مقام باشیم بلکه باید شرایطی ایجاد کنیم که بازیکنان جوان و تازه نفسمان بدرخشند و به آنها فرصت دهیم. درخشش آنها در مسابقات جهانی باعث دیده شدنشان میشود و از طرفی راه برای المپیک 2020 و محک زدن بازیکنان هم باز می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار