رییس جمهور در جمع دانشجویان زاهدانی

وعده هایم را فراموش نکرده ام / ستاره برای آسمان است نه دانشگاه

دکتر حسن روحانی در جمع دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت :این حرف که روحانی دیروز به رای نیاز داشت و دیگر به رای نیازی ندارد حرف ناروایی است، روحانی هر روز نیاز به رای تک تک مردم عزیز ایران دارد.

کد مطلب: ۶۸۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان وبلوچستان ، دکتر حسن روحانی در آیین روز دانشجو که در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار کرد : هر آنچه در انتخابات با هم عهد بستیم بر سر آن هستیم.

وی افزود : این حرف که روحانی دیروز به رای نیاز داشت و دیگر به رای نیازی ندارد حرف ناروایی است، روحانی هر روز نیاز به رای تک تک مردم عزیز ایران دارد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد : دولت را نقد کنید راحت تر است و هزینه‌اش هم کمتر است در میان دولت هم، رئیس جمهور را نقد کنید، باز هزینه‌اش کمتر است.

وی تاکید کرد : به دانشگاه حداقل به اندازه حوزه علمیه آزادی بدهیم.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه من پای همه وعده های خود ایستاده ام تصریح کرد : خداوند را به شهادت می‌طلبم که در انتخاب وزرا، معاونینم و مسئولان دولت جز بر مبنای صلاحیت، توانمندی، اعتدال، قبول حق مردم، جمهوریت این نظام و اسلامیت این نظام چیزی را در نظر نداشتم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه باید آزاد و اسلامی باشد گفت : امروز دسترسی به اطلاعات از طریق اینترنت است و نباید آن را محدود کرد.

رئیس جمهور بیان کرد : ما باید تحقیقات کاربردی را گسترش دهیم و تحقیق محلی و محیطی را جایگزین مقالات کنیم و در شیوه های خود تجدید نظر کنیم.

وی با اشاره به این که ایران کشور مهم و تاثیر گزاری در دنیا است گفت : شکست گروهک ترریستی داعش شکست توطئه بزرگ منطقه ای بود.

دکتر روحانی بیان کرد : بندر چابهار بزرگترین بندر صادرات ایران در آینده نزدیک خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار