حکیم‌زاده به پانا خبر داد

آموزش حقوق شهروندی در قالب برنامه‌هاي6تا 9ماهه به معلمان و دانش‌آموزان

معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌ اقدامات اوليه آموزش حقوق شهروندی انجام شده تا بتوانيم در قالب برنامه‌هاي 6 تا 9 ماهه به صورت فوق‌العاده اين مهارت ها را به دانش‌آموزان و معلمان منتقل كنيم.

کد مطلب: ۶۸۹۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگو با پانا، در پاسخ به این سوال که برای آموزش حقوق شهروندی چه اقداماتی از سوی معاونت ابتدایی صورت گرفته است، اظهار کرد: با بررسي‌هاي صورت گرفته حقوق شهروندي در محتواي كتاب‌هاي درسي بيان شده است اما در اجرا اين موضوع به فراموشي سپرده مي‌شود.

وي با بيان اينكه حقوق شهروندي به عنوان يك مهارت است، ‌ادامه داد:‌ طرح ضربتي آموزش مهارت‌هاي دانش‌آموزان با تاكيد وزير آموزش‌وپرورش همراه با مهارت‌هاي در حال يادگيري براي آن‌ها صورت مي گيرد.

حكيم‌زاده بيان كرد:‌ در معاونت ابتدايي با توجه به بررسي‌ها مشاهده كرديم برخي مهارت‌هاي زندگي مانند حقوق شهروندي و مهارت‌هاي چند فرهنگي براي دانش‌آموزان بسيار ضروري است.

معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌ اقدامات اوليه در خصوص آموزش حقوق شهروندی انجام شده تا بتوانيم در قالب برنامه‌هاي 6 تا 9 ماهه به صورت فوق‌العاده اين مهارت‌ها را به دانش‌آموزان و معلمان منتقل كنيم.

وی هچنین افزود: جزييات اين برنامه به عنوان يك بسته توسط مقام عالي وزارت در حال بررسي است كه با همكاري ساير معاونت‌ها به مرحله اجرايي شدن خواهد رسيد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار