انهدام باند حفاری غیر مجاز در پاکدشت

دادستان عمومی شهرستان پاکدشت از انهدام باند حفاری‌های غیرمجاز در پاکدشت خبرداد و گفت: ۸ نفر از اعضای این باند دستگیر و با قرار تامین وثیقه تا تکمیل تحقیقات به زندان معرفی شدند.

کد مطلب: ۶۸۹۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، محمد علیشپور دادستان عمومی شهرستان پاکدشت از انهدام باند حفاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: طی گزارش رسیده از پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران مبنی بر حفاری غیرمجاز در اطراف یکی از امام زاده‌های شهرستان پاکدشت جهت رسیدن به آثار تاریخی و فرهنگی، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم، این منطقه برای مدتی تحت نظر قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات لازم دستور قضایی برای ورود به محلی که به حفاری غیرمجاز اقدام می‌کردند، صادر شد، پس از ورود ملاحظه شد این افراد به حفر تونلی عمودی به متراژ هشت متر و همچنین به طرف امام زاده ۴۰ متر حفر کرده بودند تا به اموال تاریخی و فرهنگی دست یابند.
دادستان پاکدشت اضافه کرد:هشت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و متهمان با حضور در دادسرا جهت دسترسی به اموال تاریخی و فرهنگی تفهیم اتهام و با قرار تامین وثیقه تا تکمیل تحقیقات به زندان معرفی شدند.
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: سرکرده این باند متواری و قرار جلب وی نیز صادر شده است، هویت این فرد محرز است.

شایان ذکر است که در بازرسی از نامبردگان چند جلد کتاب در حوزه علایم هاو نشانه ها و نقشه های مختلف که دراین خصوص مورد استفاده قرار میگیرد کشف شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار