در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر مطرح شد :

ضرورت نگاه فرابخشی ستاد شاهد به مسائل آموزش و پرورش

در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر بر نگاه فرابخشی ستاد شاهد به مسائل آموزشی و پرورشی تأکید شد.

کد مطلب: ۶۸۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، مهدی اردلانی معاون فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران اسلامشهر در جلسه جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر که با حضور اعضاي ستاد شاهد، رئيس و معاون فرهنگی بنيادشهيد و امور ايثارگران، مديران مدارس شاهد و مديرو معاونان آموزش و پرورش در محل مدرسه شاهد مشکوه نور برگزار شد، اظهار داشت: فرصتی فراهم شده که به ارائه گزارش فعالیت‌های اخیر بپردازیم .

وی با ارائه گزارش فعالیت‌های آبان 96 افزود: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در هفته بسیج، برگزاری امتحانات میان ترم و شناسائی دانش‌آموزان ضعیف، برگزاری مراسم کتابخوانی در مدرسه شاهد حضرت فاطمه الزهرا(س)، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان در هفته بسیج، تشکیل کلاس‌های فوق برنامه، مزایا و معایب ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا و مسائل جاری از جمله دستورات اين جلسه بود .

معاون فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران اسلامشهر تصریح کرد: تأكيد بر برگزاري كلاس‌هاي جبراني و برگزاري كلاس‌هاي تقويتي و بررسي عملكرد كلاس‌هاي آمادگي كنكور نيز مورد بررسی قرار گرفت .

در ادامه جلسه شاهین عسگریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: نگاه ستاد شاهد به مسائل آموزشی و پرورشی می‌بایست فرابخشی باشد، چراکه نگاه فرابخشی در پیشبرد اهداف نظام می‌تواند اثر بخش باشد .

وی با بیان اینکه اگر دانش‌آموزان به درستی مدیریت شوند خودشان اداره کارهای خود را به دست می‌گیرند، تصریح کرد: فضای مجازی امروز نمونه‌ای از مدیریت جوانان است که اداره این فضا را بر عهده گرفته‌اند و سازنده و مدیریت کننده این فضا هستند .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر با بیان اینکه باید از نگاه از بالا به پایین به جوانان اجتناب کنیم، تصریح کرد: این اشتباه مدیران است که نقش خود را به جای راهبر در حد رقیب دانش‌آموزان تقلیل داده‌اند .

عسگریان در ادامه ضمن تشکر از مدیران مدارس شاهد خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرزندپروری در مدارس شاهد تحسین ‌برانگیزاست و ده سالگی مدارس شاهد در شهرستان اسلامشهر را به حاضرین تبریک گفت .

/ خبرنگار : ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار