دیدار فرمانده و بسیجیان پایگاه شهید دستغیب(ع) با امام جمعه قیامدشت

امام جماعت مسجد جامع الزهرا (س) به همراه فرمانده و بسیجیان پایگاه شهید دستغیب(ع) به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه قیامدشت دیدار کردند.

کد مطلب: ۶۸۷۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، به مناسبت هفته بسیج فرمانده و اعضای شورای پایگاه شهید دستغیب به همراه امام جماعت مسجد جامع الزهرا(س) حجت الاسلام محمودی در بیت امام جمعه قیامدشت حضور یافته و در یک دیدار صمیمی امیر آرمین فرماندهی محترم پایگاه از فعالیت های صورت گرفته گزارشی را محضر امام جمعه محترم قیامدشت ارائه داده و در ادامه از فرمایشات وی بهرمند شدند.
در این دیدار گزارشی در موضوعات مختلف شامل ،جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه، توزیع سبد کالا بین محرومین، برگزاری کلاسهای تقویتی، برگزاری کلاس های کامپیوتر، مشاوره حقوقی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و پیشکسوتان بسیجی، تشکیل هیئت دانش آموزی ارائه گردید.
حجت الاسلام امیری در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج از نقش مهم بسیج برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی نام برده و آموزش صحیح و اعتقاد کامل را مستلزم این دفاع مقدس دانستند.
امام جمعه قیامدشت، همچنین از سردار سلیمانی و جبهه مقاومت برای غلبه و نابودی داعش که ذهنیت مردم جهان را نسبت به اسلام تغییر داده بود ابراز خرسندی و تشکر نمودند.
وی از بسیجیان به عنوان علمداران انقلاب تقاضا فرمودند که مراقب باشند که با گذشت زمان گرفتار وسوسه هایی نشوند که ما را از راه اسلام و انقلاب دور کند.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار