تبریک فرماندهی پایگاه شهید دستغیب(ره)قیامدشت به مناسبت هفته بسیج

فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب(ره) قیامدشت طی پیامی، مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۸۷۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب(ره) به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در طی پیامی اظهار داشت: بنیان گذار انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی(ره) در فرازی می‌فرمایند: تا شرک و کفر است، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم‌. ما برسر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم "لا اله الا الله"را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز در آوریم.
وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) نیز در فرازی می‌فرمایند: در ایران هر کسی که به انقلاب اسلامی و به اسلام و به پایه های اسلامی این انقلاب اعتماد دارد، لاجرم به مبارزه همیشگی با پرچمداران قدرت استکباری دنیا که امروز در راس آنها آمریکاست نیز اعتقاد دارد، مبارزه با استکبارکه امروز هم مظهر استکبار دولت و رژیم آمریکاست ، جزء ذات این انقلاب و جزء کارها و خواسته های اصلی و اساسی این ملت است. وی گفت: اگر این ملت مبارزه با استکبار را رها کند معنایش این است که به دخالت بیگانه تا به ذلت پذیری و به وضعیت بسیار تهدید آمیز قبل از انقلاب تن بدهد. همه آحاد ملت، این احساس و این درک را از مسئله مبارزه با استکبار دارند.
آرمین راد با اشاره به سخنان رهبر عنوان کرد: من به عنوان سربازی کوچک و انقلابی به همراه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب(ره) در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام خمینی(ره) قوی تر از همیشه با حضرتمان تجدید بیعت می‌نماییم تا گفتمانمان را که برگرفته از مکتب امام حسین(ع)می باشد، احیا نماییم و کمک کنیم که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را عملی سازیم.
فرمانده پایگاه شهید دستغیب خاطر نشان کرد: ما متعهد می‌شویم تا آخرین نفس با روحیه بسیجی و پیشرو و با اعتماد به نفس اهداف نظام اسلامی را برای تحقق ظهور منجی آخر الزمان حضرت مهدی(عج) پیگیری و در این مسیر نیز جان های ناقابل خویش را نثار کنیم، ما بسیجیان با ادامه مبارزه وجهاد در میادین مختلف در صدد انزوای کامل مستکبران عالم که در راس آنها امریکاست و دولتهای دست نشانده مرتجع عربی برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی در منطقه روزگار می گذرانیم.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار