بهره برداری از شبستان الحاقی امامزاده حسن (ع) كرج

مدير اجرايی آستان مقدس امامزاده حسن (ع) از بهره برداری شبستان الحاقی امامزاده خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۵۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا البرز از کرج، سعيدآبادی مدير اجرايی آستان مقدس امامزاده حسن (ع) ب ا اعلام بهره برداری از شبستان الحاقی امام زاده حسن (ع) اظهار داشت: پروژه ساخت سازه شبستان الحاقی، اجرای عمليات كف سازی، كاشی كاری (معرق) و گچبری امامزاده حسن (ع) از سال ٩٣ شروع شد.
وی تصريح كرد: اجرای پروژه مذكور وضعيت امامزاده و افزايش ٤٠٠ متر مربع به فضاي شبستان ميزان پذيرش زائرين و مجاورين در برنامه های مختلف و مناسبی سال را به شكل مطلوب تری افزايش مي دهد.
مدير اجرايی آستان مقدس امامزاده حسن (ع) كرج افزود: این امامزاده، از بقاع متبركه ای است كه در مراسم‌ های مختلف ملی و مذهبی مردم زيادی به آن مراجعه می كنند و در مراسم ها از علما، مداحان و قاریان به نام دعوت به عمل می‌آید.
سعيدآبادی با اشاره به اينكه بقاع متبرکه مأمن و ماوای مؤمنان است بيان كرد: امامزاده ها و بقاع متبركه مکان های زیارت و توسل مردمانند؛ اینجاست که مردم هرگاه دلتنگ شدند با زیارت مرقد آن پاکان عقده دل میگشایند و روح را صفا می بخشند.
وی گفت: امامزادگان، مکانی مناسب برای اجرای فعالیت‌ های فرهنگی و مذهبی و عرصه بسیار مطلوبی برای تبدیل شدن به مرکز و محور فعالیت‌ های دینی و مذهبی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار