رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تفکر بسیجی پیشرفت و ترقی را محقق می سازد

رئیس سازمان بسیج مستضعفين گفت: بسیج باید موتور محرک انقلاب باشد و تا زمانی که روحیه ، منش و تفکر بسیجی نهادینه باشد راه ترقی را به خوبی خواهیم پیمود.

کد مطلب: ۶۸۵۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید میثاق با آرمان های والای امام خمینی(ره) در حرم مطهر ایشان ضمن تسلیت به مناسبت زلزله اخیر کشور و درگذشت تعدادی از هموطنان، گفت: از فرماندهی کل قوا تشکر می کنم به واسطه فرمانی که صادر کردند تا همه دولتمردان و به ویژه بسیج، سپاه و ارتش به آسیب دیدگان زلزله امدادرسانی کنند و خودشان نیز امروز به مناطق زلزله زده رفته و از روند امدادرسانی بازدید و با مردم گفتگو کردند.
وی با اشاره به اینکه آغاز هفته بسیج با آغاز ماه ربیع الاول مصادف گردید،اظهار داشت: حیات اسلام در حرکت پیامبر(ص) بود، اگر رسول خدا(ص) هچرت را آغاز نمی کرد معلوم نیست که امروز از اسلام حیاتی باقی می ماند.
غیب پرور افزود: اگر امام راحل نیز حرکت نمی کرد و سیل تحول آفرین انقلاب را رقم نمی زد اساسا امروز از نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب و تداوم و استمرار اسلام خبری نبود.
وی گفت :حضرت امام(ره) به ما یاد داد که حیات، نشاط و تعالی در حرمت و تحول است و امروز نیز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همان درس را به ما یادآوری می کنند و لذا بسیج زمانی می تواند حرکت نقش آفرین خود را ادامه دهد که معتقد به حرکت در راه تعالی انقلاب باشد.
وی با بیان اینکه روح بسیج حرکت در مسیر تعالی انقلاب است، افزود: روزی که بسیج را از حرکت نگه دارند، دیگر بسیج نمی تواند به رشد و تعالی برسد. بسیج خادم مردم است و بر همین اساس شعار امسال را "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" نامگذاری کرده ایم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امام راحل ما را از سوی ظلمات به سوی نور هدایت کرد و به فضل خدای بزرگ با حرکت و تحول، بسیج استمرار پیدا کرد.
/خبرنگار : آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار