قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ تهران خبر داد:

اعزام 100 نفر از عوامل شهرداری منطقه 20 تهران به مناطق زلزله زده

قائم مقام شهرداری منطقه 20 تهران گفت: 100 نفر از عوامل اجرایی و خدمات مدیریت شهری این منطقه به همراه 20 کامیون با تجهیزات و اقلام اهدایی به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله به شهرستان ثلاث باباجانی اعزام شدند.

کد مطلب: ۶۸۵۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،ابوالفضل حیدری افزود: اولین گروه از تجهیزات، ماشین آلات و نیروی انسانی مدیریت شهری منطقه 20 به منظور کمک رسانی به شهروندان آسیب دیده و ساماندهی فضای شهری محدوده اسکان موقت آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه به شهرستان ثلاث باباجانی اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان بحران و نیروی انسانی خدمات شهری به صورت داوطلبانه اعزام می شوند، افزود: 100 نفر عوامل اجرایی، 20 دستگاه کامیون، خاورجهت جمع آوری پسماند، واترجت، تانکر، 100 مخزن 1100 لیتری، 80 مخزن 120 لیتری از جمله تجهیزات و ماشین آلات اعزامی به مناطق زلزله زده بوده است.
وی به استقرار سرویس های بهداشتی پرتابل با ظرفیت 40 چشمه اشاره کرد و گفت: فضاهای عمومی توابع شهرستان ثلاث باباجانی روزانه با فعالیت 70 نفر از عوامل خدمات شهری که مجهز به تجهیزات فردی رفت و روب هستند، پاکسازی و نظافت می شود تا فضای پیرامونی محل استقرار آسیب دیدگان مناسب زندگی شود.
حیدری با اشاره به اینکه در زمان استقرار عوامل اجرایی مدیریت شهری در شهرستان ثلاث باباجانی، طبخ غذای گرم از سوی این عوامل جهت توزیع در بین آسیب دیدگان انجام می شود، ادامه داد: اقلام اهدایی شهروندان منطقه 20 توسط بسیج شهرداری و سراهای محله جمع آوری شده است که شامل ملزومات بهداشتی، موادغذایی، نایلون، وسایل گرمایشی در قالب پنج دستگاه خاور ارسال شده است تا بین آسیب دیدگان توزیع شود.
قائم مقام شهرداری منطقه 20 یادآور شد: بعد از ساماندهی اولیه توابع شهرستان ثلاث باباجانی، تجهیزات و نیروهای مرتبط با حوزه زیباسازی و فضای سبز مدیریت شهری این منطقه به محل اعزام می شوند تا با آرام سازی و بهسازی فضای بصری شهر، جریان زندگی شهری را به شرایط اولیه برگردانند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار