نماینده مردم مریوان:

دولت، بحران دریاچه‌ زریبار مریوان را رفع کند

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست برای رفع بحران دریاچه‌ زریبار در مریوان که ناشی از جاری‌شدن فاضلاب روستاها در اطراف آن دریاچه‌ است، چاره‌اندیشی کنند.

کد مطلب: ۶۸۵۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، منصور مرادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری گفت: تذکر اول من به رئیس جمهور برای عدم اجرای مصوبه ریاست جمهوری در استان کردستان است و تذکر دوم نیز به رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست برمی‌گردد تا برای رفع بحران دریاچه‌ زریبار در مریوان که ناشی از جاری شدن فاضلاب روستاها در اطراف دریاچه است، چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: همچنین باید به مطالبات مردم سروآباد برای بررسی مناطق حفاظت شده و افزایش تولید و سکونت مردم روستاها و ایجاد اشتغال توجه و تمهیداتی برای عملی‌کردن آن در نظر گرفته شود و نیز کانون‌های داخلی و خارجی ریزگردها و عوارض ناشی از آن هم در این منطقه باید کنترل شود.

مرادی تاکید کرد: رئیس جمهور و وزیر نیرو به مطالبات مردم روستایی در زمینه تأمین آب شرب و توسعه جاده‌های روستایی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اطرف چشمه‌های این منطقه هم توجه کنند و برای اجرایی‌شدنش برنامه‌ریزی کنند.

وی در پایان گفت: از وزیر راه و شهرسازی و اقتصاد سوالی می‌کنم تا در زمینه عملکرد مدیران کل پایانه استان کردستان و گمرک شهرستان مریوان پاسخگو باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار