فرمانده سپاه ناحیه میناب:

ورود بسیج به همه عرصه های فرهنگی با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد

فرمانده سپاه میناب گفت: بسیج به همه عرصه های فرهنگی با قدرت ورود می کند چرا که بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج در میناب برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۸۴۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، طالب احمدی‌ نیا فرمانده سپاه میناب صبح امروز در یک نشست خبری به مناسبت هفته بسیج از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در این هفته در شهرستان میناب خبر داد و گفت: تجمع چند هزار نفری بسیجیان در روز ۵ آذرماه غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدارباخانواده شهداو پیشکسوتان بسیج، برگزاری یادواره شهدا،ویزیت رایگان مردم در بندرکرگان وکلاهی، برگزاری تربیون آزاد مردمی با موضوع انتظار مردم ازبسیج شهرستان،نشست‌های بصیرتی، اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی عنوان کرد.

احمدی نیا تصریح کرد: ورود بسیج درهمه عرصه های فرهنگی(مقابله با جنگ نرم دشمن)،عرصه اجتماعی(مقابله با آسیب های اجتماعی) و درعرصه اقتصادی(واگذاری تسهیلات به مردم و اشتغالزایی) ایجابی بوده و با قوت هر چه بیشتر بعنوان یک بازوی قدرتمند نظام اسلامی به ماموریت خود ادامه می دهد.

وی مسابقات بومی و محلی، برگزاری مجمع بسیج شهرستان با موضوع تحول در مساجد، تمرین‌های تاکتیکی بسیج، تجمع سراسری بسیجیان شهرستان همزمان با سراسرکشور و طرح حماسه خدمت و امنیت محله‌محور و گشت امنیتی محله محور در شهرستان یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج درشهرستان میناب برشمرد.

وی افزود: جلب اعتماد مردم در گرو صداقت رسانه و اطلاع رسانی به موقع بر اساس واقعیت ها در برابر تهاجم های رسانه ای دشمن می تواند عمل به تکلیف رسانه در برابر خنی سازی هجمه های فرهنگی دشمن قوت ببخشد.

خبرنگار: مهدی ذاکری/انتشار دهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار