مديرعامل نمايشگاه بين المللي تبريز:

هدف نمايشگاه تبریز، ايجاد پيوندي ميان صنعت و دانشگاه است

مديرعامل نمايشگاه بين المللي تبريز گفت:هدف از برپايي اين نمايشگاه ،ايجاد پيوندي ميان صنعت و دانشگاه است اما مشكلات سرمايه گذاري ما آنقدر زياد است كه اين ركود مخصوصا كارشكني هاي برخي ادارات مشكلاتي را در راه رسيدن به اين هدف به وجود مي آورد.

کد مطلب: ۶۸۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربايجان شرقي ،حبيب ماهوتي در مراسم افتتاحيه پنجمين نمايشگاه نوآوري و فناوري ربع رشيدي واقع در سالن شمس تبريزي نمايشگاه بين المللي تبریز بيان كرد:
این نمايشگاه پنج سال پیش با زحمات زیادی راه اندازی شد. با توجه به اينكه سال گذشته مسئوليت تجاری سازی اين نمايشگاه را به مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز سپردند و انتظار توليد انبوه داشتند، كارها را برنامه ريزي كرديم.
وي افزود:صنعتگران و تجار و بقيه همگي در برپايي نمايشگاه ها زحمت ميكشند اما ما بايد در نظر بگيريم كه هر نمايشگاه چه بازخوردي دارد و آيا از پانصد غرفه آن، پنج غرفه ميتواند موفق شود يا نه.
مديرعامل نمايشگاه بين المللي تبريز ادامه داد:هدف از برپايي اين نمايشگاه ،ايجاد پيوندي ميان صنعت و دانشگاه است اما مشكلات سرمايه گذاري ما آنقدر زياد است كه اين ركود مخصوصا كارشكني هاي برخي ادارات مشكلاتي را در راه رسيدن به اين هدف به وجود مي آورد.
ماهوتي در پايان عنوان كرد:بايد بازخورد نمايشگاه ها را بفهمیم و بدانيم كه زحمات به نتيجه مي رسد يا نه. به همين دليل اين تقاضا را دارم كه چندين جلسه براي پيگيري مسائل بعد نمايشگاه برگزار شود.
شایان ذکر است، پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی" از ۲۰ لغایت ۲۴ آبان‌ماه سال‌جاری در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا است.

خبرنگار:ديبا پورباقري

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار