مدیر کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

آموزش وپرورش آذربایجانشرقی بهترین پیام رسان درفرهنگسازی برای تبریز2018

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: آموزش وپرورش استان با ۴۵ هزار فرهنگی و ۷۰۰ هزار دانش آموز بهترین پیام رسان در فرهنگ سازی برای تبریز۲۰۱۸ است.

کد مطلب: ۶۸۰۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آرذبایجان شرقی، جعفر پاشایی در کارگروه توسعه مدیریت استان در محل باشگاه فرهنگیان گفت: ارزیابی بعنوان راهنمایی و هدایت تلقی شده و باعث بهبود روند موجود می شود.

وی خاطر نشان ساخت: دستگاه تعلیم وتربیت استان متعهد به اجرای برنامه های دولت بویژه در بخش سازمان برنامه و بودجه آذربایجانشرقی می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در منابع ومتون اسلامی به داشتن برنامه تاکید شده است، افزود: اجرایی کردن برنامه ها از ستاد تا کف مدارس یکی از اولویت های اصلی مجموعه است.

پاشایی با اشاره به اینکه دوسال پی در پی در جشنواره شهید رجایی در ارزیابی عملکرد دستگاههای استان رتبه اول را کسب کرده ایم، تصریح کرد: تلاش ما حفظ این رتبه با تلاش و کوشش و برنامه ریزی و هماهنگی بین بخشی است.

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجانشرقی اظهار داشت: در راستای توانمندسازی مدیران و معلمان مدارس دوره های ضمن خدمت تخصصی برگزار کرده و هدف ما از این اقدامات بالابردن کیفیت آموزشی در کلاسهای درسی است.

وی اذعان داشت: هوشمندسازی مدارس با کمک خیرین نیک اندیش و باوجود محدودیت های مالی دولت با تمام قوت و قدرت ادامه داشته و خواهد یافت.

مدیر کل آموزش وپرورش آذربابجانشرقی بیان کرد: دستگاه تعلیم وتربیت حلقه اتصال بین "جامعه، خانه و مدرسه" بوده و با توجه به گستردگی جغرافیایی و جمعیتی خود نقش اول را در فرهنگ سازی در کشور دارد.

وی عنوان کرد: آموزش وپرورش استان با ۴۵ هزار فرهنگی و ۷۰۰ هزار دانش آموز بهترین پیام رسان در فرهنگ سازی برای تبریز۲۰۱۸ می باشد و در این راستا تمام تلاش خود را کرده و خواهد کرد.

پاشایی در پایان افزود: آمار، ارزیابی، برنامه، تفسیر، تحلیل، سنجش وتعیین شاخص های مختلف در نهایت بایستی به ارائه پیشنهاد در جهت بهبود روند و افزایش کیفیت کاری منجر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار