مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به پانا خبر داد:

اجرای طرح منزلت کارت هوشمند بازنشستگان تا پایان سال

خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به اجرای طرح منزلت کارت هوشمند بازنشستگان گفت: طرح پایلوت این طرح در استان های مختلف کشور آغاز شده و تا پایان سال به پایان می رسد.

کد مطلب: ۶۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

سردار حسین دقیقی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در این باره گفت: طرح منزلت کارت هوشمند بازنشستگی در ابتدا در استان البرز آغاز شد که در حال حاضر این طرح در استان فارس به صورت آزمایشی به پایان رسید که در سایر استان ها نیز شروع شده و تا پایان سال عملیاتی می شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی های این طرح اظهار داشت: این طرح دارای ویژگی هایی است که زمینه خدمات بیشتر را برای بازنشستگان نیروهای مسلح کشور فراهم کند به طوری که بازنشستگان در این طرح با ارائه کارت هوشمند می توانند از 30 هزار فروشگاه خرید کنند.
وی تصریح کرد: کارت منزلت علاوه بر کارت شناسایی بازنشستگان نیروهای مسلح زمینه خدمات بانکی، کیف پول الکترونیک و بهره مندی تخفیف از مراکز خدماتی و رفاهی در سراسر کشور را برای این دسته از افراد فراهم می شود.
سردار دقیقی خاطرنشان کرد که تا پایان سال ۹۱ تمامی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح از کارت‌های منزلت برای دریافت حقوق و دیگر امکانات استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار