معاون سازمان حفاظت محیط زیست به پانا خبر داد؛

گزارش نهایی مرگ خرس قهوه‌ای پارک گلستان در مرحله پایانی

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست درباره جمع بندی گزارش علت مرگ خرس قهوه ای پارک ملی گلستان بر اثر ضرب و شتم گفت: موضوع خرس قهوه‌ ای در دفتر بازرسی و حراست سازمان حفاظت محیط زیست بررسی شده و گزارش آن در حال نهایی شدن است.

کد مطلب: ۶۸۰۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

حمید ظهرابی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با بیان این مطلب اظهارداشت: در بررسی هایی که انجام شد شاهد یکسری قصور از سوی کارکنان محیط زیست گلستان بودیم که بلافاصله پس از این حادثه مدیریت ادراه کل محیط زیست منطقه تغییر کرد و مدیر جدید منصوب شد تا وضعیت آنجا سازماندهی شود.

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به شناسایی عوامل متخلف در مرگ خرس قهوه ای پارک ملی گلستان گفت: این موضوع توسط حراست سازمان محیط زیست بررسی شده و افرادی که قصور داشتند نیز شناسایی شدند و به مرکز تخلفات اداری معرفی شده اند. اگر در گزارشی که دفتر بازرسی و حراست سازمان تهیه کرده کوتاهی افراد محرز شود، طبق قانون با آن ها برخورد می شود.

13 شهریورماه توله خرس قهوه‌ای پارک ملی گلستان جانش را از دست داد و پس از انتشار فیلمی از ضرب و شتم این حیوان، بررسی علت مرگ این گونه که تنها با هدف جابه‌جایی زنده‌ گیری شده بود وارد فاز جدید شد. به طوری که عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن عزل مدیرکل محیط زیست گلستان، دستور برخورد جدی با خاطیان کشته شدن خرس قهوه‌ای گلستان را صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار