سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان:

باید نگاه توسعه ای در میان احزاب شکل بگیرد

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان، با عنوان این مطلب که باید نگاه توسعه ای در میان احزاب شکل بگیرد، گفت: اگر این نگاه در میان احزاب شکل بگیرد، یقینا منجر به هدف غایی در ایران یعنی همان نگاه توسعه پایدار در کشور خواهد شد.

کد مطلب: ۶۷۹۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

سعید متقی در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، با بیان اینکه در نگاه فعالین سیاسی کشور، ما حزب زیاد داریم، اما مشکل جمهوری اسلامی ایران این نیست، تصریح کرد: در جامعه امروز، ما نیازمند یک نظام حزبی هستیم که بتواند پاسخگوی مردم و خواسته هایشان باشد.

وی افزود: اگر دانش آموزانمان خصوصا در تشکل سازمان دانش آموزی بتوانند به همین موضوع پرداخته و کارگاه های آموزشی مختلفی را در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و... بگذرانند، یقینا با همین رویکرد تشکیلاتی، به راحتی می توانند خواسته های مردم را به گوش مسئولین رسانده و مطالبه گری کنند.

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان، خاطرنشان کرد: بنده معتقدم برای انجام هر کار بزرگی، ابتدا باید از دانش آموزانمان و از بدنه همین اجتماع و فرزندانی که از درون خانواده ها به عنوان کوچکترین بنیان جامعه وارد اجتماع می شوند، شروع کنیم؛ چرا که اگر بتوانیم این فرهنگ و گفتمان را در جامعه، ساری و جاری کنیم، یقینا می توانیم در رسیدن به اهدافمان نیز موثرتر و موفق تر باشیم.

متقی با بیان اینکه از سال 92 و با استقرار دولت تدبیر و امید، به بحث توسعه سیاسی توجه ویژه ای شد، اظهار داشت: ما شاهد آن بودیم که تبلور توسعه سیاسی در بحث بازگشایی خانه احزاب، شور و نشاط سیاسی، خلق سرمایه عظیم اجتماعی و اعتماد مردم به دولت شکل گرفت.

وی افزود: این تلاش ها در دولت یازدهم، با پیگیری ها و تلاش استاندار سمنان دکتر خباز که خودشان فرد حزبی بوده و علاقه زیادی به مباحث سیاسی دارند، شور و نشاط بیشتری گرفت و تبلور آن در شکل گیری خانه احزاب استان در سال گذشته بیشتر به چشم آمده و نمود پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار