معاون اجرایی پانا در گفت و گو با خبرنگار پانا عنوان کرد:

خبرگزاری پانا قم در مسیر پیشرفت

حمید رضا قلخانی معاون اجرایی پانا در حاشیه نمایشگاه مطبوعات تهران در مصاحبه با خبرنگار پانا حضور دانش آموزان را بخش بزرگ و اعظم خبرگزاری پانا دانست.

کد مطلب: ۶۷۹۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، خبرنگاران پانا قم، پنجشنبه از غرفه خبرگزاری پانا در بیست و سومین نمایشگاه پانا دیدن کردند و در این بازدید، قلخانی معاون اجرایی خبرگزاری پانا به سوالات خبرنگار پانا پاسخ داد.
قلخانی در مصاحبه با خبرنگار پانا حضور دانش آموزان را بخش بزرگ و اعظم خبرگزاری پانا دانست .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر تاثیر وجود دانش آموزان خبرنگار در خبرگزاری پانا گفت :

خبرگزاری پانا نامی دانش آموزی دارد؛ صد درصد بخش اعظمی از کارهای ما بر دوش دانش اموزان است و در تمامی استان ها از دانش آموزان خبرنگار استفاده کرده ایم.

قلخانی در ادامه سخنان خویش تصریح کرد : اگر شما اخبار خبرگزاری پانا را مرور کنید ما تغییر رویکردی نسبت به انعکاس اخبار مربوط به دانش اموزان داشته ایم؛ به نمایندگی های خبرگزاری پانا در استان ها گفته شده است مصاحبه هایی با دانش آموزان نخبه استان انجام دهند و از آنان گزارش تصویری تهیه کنند و ما هم این اخبار را در خبرگزاری منتشر خواهیم کرد؛ در این راستا ما هیچ محدودیتی نخواهیم داشت و استوار تر از گذشته قدم خواهیم برداشت.

در ادامه سوالات خبرنگار پانا، قلخانی در پاسخ به سوال « خبرگزاری پانا بیشتر در کدام استان ها فعال بوده است؟» گفت :

در تمام استان ها پیشرفت قابل توجهی را در این عرصه مشاهده کرده ایم؛ استان هایی چون قم و خراسان جنوبی در ماه های گذشته فعال بسیار خوبه داشته اند همچنین این استان ها دانش آموزان خبرنگاری هستند که میتوان پیشرفت بسیار چشم گیری را درآنها مشاهده کرد.

/ حانیه عطائی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار