بادکنکی که آبروی "ایران" را برد/ توهین به خبرنگاران جوان پانا

توهین یکی از متصدیان غرفه روزنامه ایران به خبرنگاران جوان پانا طی بازدید از نمایشگاه مطبوعات تهران، این روزنامه را زیر سوال برد.

کد مطلب: ۶۷۹۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، صبح پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه مطبوعات مصلی تهران، خبرنگاران پانا توسط یکی از مسئولان روزنامه ایران جهت بازدید و دریافت هدیه های در نظر گرفته شده برای دانش آموزان خبرنگار به این غرفه دعوت شدند اما هنگامی که به آنجا مراجعه کردند با رفتار زننده و توهین آمیز خانم متصدی غرفه روزنامه ایران مواجه شدند.

این خانم با لحن توهین آمیز خطاب به خبرنگاران جوان پانا گفت: چند مرتبه از یک نفر تقدیر کنیم، ما از این افراد تقدیر کردیم؛ بروید تا بقیه از امکانات استفاده کنند؛ در حالی که تنها به تعدادی از افراد به صورت محدود این بادکنک هایی را داده بودند.

این برخورد در حالی انجام شد که حتی هدایای در نظر گرفته شده هم در شأن و مناسب سن خبرنگاران جوان پانا نبود.

این رفتار زشت روزنامه ایران در حالی صورت گرفت که مظفری، دبیر سرویس روزنامه همشهری مسافتی را طی کرد تا از خبرنگاران پانا استقبال کند و بگوید: دیدن تمامی شما تازه واردها به عرصه خبر و رسانه برای ما مهم است و ما شما را همراهی و یاری خواهیم کرد و تمامی مسئولان روزنامه همشهری با رعایت ادب و احترام به تمامی سوالات آنها پاسخ دادند.

پس می توان دریافت که تنها دیده شدن در عرصه رسانه ها، تیتر زنی های ماهرانه نیست؛ بلکه در این شرایط است که خوب دیده می شویم، همانند برخورد دور از نزاکت متصدی غرفه روزنامه ایران در برابر استقبال محترمانه همکاران روزنامه همشهری.

در آخر تنها می توان گفت:

روزنامه ایران متاسفیم ...!

بادکنک برای خبرنگار؟

/ زهرا ماشاللهی - هانیه معارف وند /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار