مرضیه صدرایی به پانا گفت:

سعی می کنم فعالیت ام را در رادیو، تلویزیون و تئاتر حفظ کنم

بازیگر نمایش «پا برهنه در پارک» که این روزها در تماشاخانه پایتخت به روی صحنه رفته است، ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری پانا در نمایشگاه بین المللی مطبوعات گفت: سعی می کنم فعالیت ام را در رادیو، تلویزیون و تئاتر حفظ و بین این سه مدیوم تعادل برقرار کنم.

کد مطلب: ۶۷۹۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

مرضیه صدرایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها درباره فعالیت های هنری اخیر خود توضیح داد: بعد از سریال «آقا و خانم سنگی»، سریال «سیگنال موجود نیست» را بازی کردم و اخیر هم در سریال روزهای بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی و کارگردانی سید محسن یوسفی که اثری اپیزودیک است بازی کرده ام.

وی افزود: همچنین دریک نمایش به نام «پابرهنه در پارک» به کارگردانی مریم باقری بازی دارم. این نمایشنامه اثری از نیل سایمون است که در تماشاخانه پایتخت به روی صحنه می رود. در برنامه رادیویی «کوی نشاط» هم بازی دارم و در برخی نمایش های رادیویی نیز به طور موردی بازی می کنم. سعی کرده ام همیشه این تعادل بین رادیو و تئاتر و تلویزیون را حفظ کنم و به دلیل علاقه ای که به هر کدام دارم، معمولا در هر سه مدیوم بازی می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار