با کسب اکثریت آرا ؛

رئیس جدید هیأت ورزش‌های دانش‌آموزی اردبیل منصوب شد

با کسب اکثریت آرا کرامت جعفری به مدت ۴ سال به عنوان رئیس جدید هیأت ورزشی دانش‌آموزان استان اردبیل منصوب شد.

کد مطلب: ۶۷۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،مجمع انتخاباتی رئیس هیأت ورزشی دانش‌آموزان استان اردبیل با حضور سرپرست فدراسیون ورزش مدارس کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر مسؤولان فرهنگی و ورزشی برگزار شد .

در پایان مجمع انتخاباتی، کرامت جعفری با کسب حداکثر آرا موفق شد به عنوان رئیس جدید هیأت ورزشی دانش‌آموزان استان اردبیل منصوب شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت ورزشی دانش‌آموزان استان اردبیل اظهار کرد: آموزش و پرورش استان اردبیل از آمادگی لازم برای میزبانی از مسابقات ورزشی قهرمانی در بین دانش‌آموزان کشور برخوردار بوده و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است .

احمد ناصری ادامه داد: ایجاد تغییر در آیین نامه هیأت‌های ورزشی یک رویکرد جدید و مثبت در احیای رشته‌های ورزشی دانش آموزان بوده و با استمرار همکاری و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش احیای ورزش دانش آموزی در استان های مختلف کشور را شاهد خواهیم بود .

وی یادآور شد: با تخصیص منابع مالی لازم، آموزش و پرورش استان اردبیل به دنبال افزایش فضاهای ورزشی بوده و با این اقدام در ایجاد انگیزه و توانایی ورزشکاران و مربیان نیز موفق عمل خواهیم کرد تا خبرهای مسرت بخش بیشتری در خصوص مدال آوری و کسب موفقیت‌های ورزشکاران دانش آموز استان اردبیل شنیده شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: توجه به صنعت گردشگری و کسب موفقیت در این مسیر به عنوان محور توسعه محسوب شده و میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان در رسیدن به این مهم کمک خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار