دومین نشست تخصصی تشكل های مردم نهاد آذربایجان غربی برگزار شد

دومین نشست تخصصی تشکل های مردم نهاد استان آذربایجان غربی با حضور تعدادی از مدیران این تشکل ها برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان در اینجلسه گفت : همکاریهای دوجانبه اداره کل با تشکلهای مردم نهاد بایستی بیش از پیش تقویت و گسترش یابد.

جلیل رستم پور بااشاره به نقش تشکل های مردم نهاد هم سو با اهداف سازمانی اداره کل تصریح کرد : برنامه ها و طرحهای قابل اجرائی که از سوی تشکلها ارائه شود به شکل ویژه در کمیته های تخصصی و شورای فنی اداره کل مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت لذا از همه می خواهیم با توجه به اشرافیتی که بر حیطه کاری خود دارند، طرحهای پیشنهادی خود را به این معاونت ارائه دهند.

هم چنین براین اساس در این جلسه تعدادی از مدیران حاضر با ارائه نقطه نظرات و راهکارهای لازم با توجه به دستور کار جلسه مراتب همکاری خود را بامعاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان اعلام کرده و مقرر شد تا برای جلسه بعدی نظرات علمی و تخصصی خود را جمع بندی نموده و اعلام نمایند .

هم چنین مقرر شد اداره کل میراث فرهنگی ،‌صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی تسهیلات لازم را برای انجمن های حامی محیط زیست و بویژه تالاب کانی برازان مهاباد فراهم نموده و فعالیتهای انجمن ها را بنحو مقتضی در وب سایت اداره کل و گروه های تلگرامی تبلیغ نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار