برگزاری شورای پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری

شورای پرورشی ناحیه یک شهر ری با حضور رئیس اداره،معاون و کارشناسان پرورشی و تربیتی برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۷۹۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این جلسه که به مدت 3 ساعت به طول انجامید کارشناسان به بیان برنامه های خود در سال تحصیلی 97-96 پرداختند و مشکلات سر راه در انجام فعالیت های تربیتی را مطرح کردند.

در ادامه نصیری مدیریت ناحیه به بیان دیدگاهها و نظرات خود پیرامون برنامه و فعالیت های امور تربیتی پرداخت و با اشاره به اهمیت کارهای تربیتی گفت: یکی از اهداف اصلی تاسیس نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش، انتقال ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی یکی دیگر از اهداف تشکیل امور تربیتی را تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضایی انقلابی و اسلامی خواند و افزود: یکی از ویژگی های بارز مربی این است که دانش آموزان را با اهداف، اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا کند و تلاش نماید تا دانش آموزان بر اساس این اصول رشد نمایند..

نصیری با اشاره به شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی و عاطفی آنان و حفظ ارزش ها تاکید کرد که در این بخش مربیان امور تربیتی فعالیت های چشمگیری داشته اند که جای تقدیر دارد.
این مقام مسئول ادامه داد: گفتمان های دینی، اقامه نماز جماعت و ارتقاء اجتماعی دانش آموزان و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری برای فراهم نمودن زمینه بروز استعدادهای دانش آموزان از مهمترین اقدامات در این زمینه بوده است و حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تببین ارزش های انقلاب اسلامی در مدارس باید در راس اهداف امور تربیتی باشد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار