پایان کار مسابقات قرآن کارکنان تامین اجتماعی در قم

مرحله مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی استان روز یکشنبه با معرفی برگزیدگان این رقابتها در قم به پایان رسید.

کد مطلب: ۶۷۸۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم مدیرکل تامین اجتماعی استان در این مراسم گفت: مسابقات قرآن کریم در راس برنامه های فرهنگی تامین اجتماعی استان قم قرار دارد که هر ساله برگزار شده است.
علی اصغر دادخواه هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به مفاهیم و آموزه های قرآنی در بین کارکنان و مجموعه تامین اجتماعی استان عنوان کرد.
وی از افزایش 35 درصدی شرکت کنندگان مرحله مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم تامین اجتماعی در سال جاری خبر داد و افزود: هر سال شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان و استقبال بیشتر کارکنان از این مسابقات هستیم.
وی ادامه داد: در مرحله مقدماتی هجدهمین دوره از این مسابقات 81 نفر از کارکنان شاغل در مراکز درمانی و ستاد تامین اجتماعی استان قم حضور داشتند.
دادخواه گفت: این مسابقات در رشته های قرائت قرآن، حفظ، ترتیل و مفاهیم از اول آبان ماه به مدت سه روز در قم برگزار شد که از این تعداد 6 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.
وی افزود: از 110 همکار شرکت کننده در مسابقات قرآن امسال 27 تن زن و 83 مرد هستند.
وی اظهار کرد: مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم تامین اجتماعی آذرماه امسال در مشهد و به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی برگزار می شود.


در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که در تالار تامین اداره کل تامین اجتماعی استان قم برگزار شد از برگزیدگان مرحله مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم کارکنان تأمین اجتماعی استان قم در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم که با حضور 110 شرکت‌کننده برگزار شد، معرفی و تقدیر شدند.
بر اساس این گزارش در رشته حفظ شش جز بانوان، دکتر انیسه حصاری از بیمارستان امام رضا (ع) رتبه‌ اول و در بخش حفظ جزء سی ام ، منصوره باباخانلو از شعبه یک تامین اجتماعی قم عنوان برگزیده را کسب کردند.
در رشته ترتیل بانوان، معصومه فاضل از بیمارستان امام رضا(ع)، طیبه سراجی از پلی کلینیک بوعلی و لیلا محمدیاری از بیمارستان امام رضا(ع) به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته قرائت بانوان، سعیده جعفری راد از دفتر اسناد پزشکی و زهرا سادات موسوی از پلی کلینیک 22 بهمن عناوین اول و دوم را کسب کردند.
فاطمه نظری از بیمارستان امام رضا(ع) رتبه اول، امیرعلی خانچرلی از دفتر اسناد پزشکی قم رتبه دوم و محمدتقی سیدکماری از بیمارستان امام رضا (ع) رتبه سوم به عنوان برگزیدگان رشته مفاهیم اعلام شدند.
اما در بخش آقایان و در رشته حفظ 13 جزء ، سید مرتضی مرتضوی از شعبه یک رتبه‌ نخست این رشته را به خود اختصاص داد.
در رشته ترتیل آقایان، مصطفی رسولی از شعبه دو ، علی عباسی از دفتر اسناد پزشکی و حسین هوشیاری از اداره کل استان به ترتیب برگزیدگان اول تا سوم اعلام شدند.
همچنین محمدرضا نبی لو از شعبه دو ، سمیر صباغ از شعبه 2 و مهدی داودی از دفتر اسناد پزشکی در رشته قرائت آقایان رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
به برگزیدگان این دوره از مسابقات لوح سپاس ،تندیس یادبود و هدایایی تعلق گرفت.
6 نفر برتر مرحله مقدماتی به دور نهایی مسابقات که آذرماه در مشهد مقدس برگزار می شود اعزام خواهند شد.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار