برگزاری جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان درگز

جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی درگز و نوخندان، شنبه 6آبان در محل فرمانداری شهرستان با حضور مسئولین و اسدی معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با هدف بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، اسدی معاون مدیرکل خراسان رضوی، هدف کوتاه خود را از سفر به شهرستان درگز شرکت در جلسه ی شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان درگز و نوخندان اعلام کرد.
وی سطح سواد آموزی شهرستان را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد و بیان داشت، دو منطقه درگز و نوخندان در قسمت سواد توانسته اند نیمی از حجم خودشان را جذب و در حوزه ی انتقال و تحکیم صد در صد سهمیه خود را جذب کرده اند.
اسدی در ادامه اظهار امید کرد که با فرهنگ سازی که وجود دارد مابقی بی سواد ها و کم سواد های شهرستان جذب کلاس های سوادآموزی شوند و از نعمت سواد برخوردار شوند. وی همچنین در رابطه با چگونگی جذب افراد بازمانده از تحصیل بیان داشت: نهضت سوادآموزی افراد بازمانده از تحصیل از سن ۱۰ تا ۴۹ سال را پوشش میدهد و کسانی که سنشان از ۱۰ سال به بالا رفته و تا کنون به حوزه ی سواد آموزی مراجعه نکردند با همدلی و دلسوزی اولیا سریعا مراجعه نمایند تا شرایط یادگیری برای آنان نیز فراهم شود و باشد که انشالله آن ها نیز از نعمت سواد برخوردار شوند.
اسدی معاون مدیر کل، مجموعه اقدامات لازم در هفته ی پدافند غیر عامل را این گونه اذعان داشت: کلاس های سواد آموزی رشد و ارتقاء سواد و گویای آگاهی بخش بودن است و بسیاری از مفاهیمی که ما در حوزه ی پدافند غیر عامل به دنبال آن هستیم در بطن کتب درسی ما موجود است. با مطالعه و تحقیق آن ها می توان سطح آموزش را به نوعی ارتقا بدهیم و با دارا بودن مراکز یاددهی و یادگیری در کنار کلاس های سواد آموزی به این امر مهم می پردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار