امام جمعه قیامدشت:

پیاده روی اربعین نشانگر حرکت دنیا برای مقابله با ظلم است

خطیب نماز جمعه قیامدشت گفت: عظمت و بزرگی که در راهپیمایی اربعین مشاهده می شود گویای این نکته است که دنیا به سمت مقابله با ظلم پیش می رود.

کد مطلب: ۶۷۷۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام امیری امام جمعه قیامدشت در خطبه های نمازجمعه شهرستان ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به خضوع انسان مقابل خداوند اظهار داشت: انسان باید همیشه در پیشگاه خداوند خاضع و در حال استغفار باشد وانسان باید در تمام زندگی خود بندگی خدا را کند و این بندگی در هر جایی باید باشد.
خطیب نماز جمعه قیامدشت در خطبه دوم نماز جمعه تهران با تبریک به مردم، مرجعیت و دولت عراق به دلیل پیروزی های بدست آمده در مبارزه با تروریسم و جلوگیری از تجزیه عراق، گفت: فداکاری ملت عراق سبب شد تا دشمنان نتوانند با تجهیز اراذل و اوباش تحت عنوان داعش و با هزینه های دولت سعودی، عراق را اشغال کنند.
وی با اشاره به فداکاری های جوانان کشورمان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام(ره) با نفس گرم خود چنان در جوانان کشور دمید که آنها فداکار و دلیر شدند.
حجت الاسلام امیری با تاکید بر اینکه، سرداران سپاه، افسران ارتش و جوانان فداکار برای کشور ارزش فراوانی دارند، تاکید کرد: باید از نیروهای شجاع و فداکار که در عرصه ها حضور دارند تمجید و تجلیل شوند چراکه عزت و عزمت کشور، مرهون تلاش های آن ها است.
وی اظهارات و بی ادبی های رئیس جمهور آمریکا نسبت به ملت ایران را ناشی از بغض و حسد آنها ارزیابی کرد و ادامه داد: جنگ آمریکایی ها، جنگ با اندیشه ها، تفکرات و دلهای مردم ایران است که این تفکرات توسط امام خمینی(ره) پایه گذاری شده است.
خطیب جمعه قیامدشت با اشاره به در پی بودن پیاده روی اربعین، گفت: پیاده روی اربعین اشاره به این موضوع دارد که کربلا محور و حسین(ع) معلم ما در راه فداکاری و شهادت است.
حجت الاسلام امیری خاطرنشان کرد: عظمت و بزرگی که در راهپیمایی اربعین مشاهده می شود گویای این نکته است که دنیا به سمت مقابله با ظلم پیش می رود.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار