مدیر امور برق شهرستان اردبیل خبرداد:

اجرای ۳۵۰ کیلومتر کابل خودنگه دار در اردبیل

مدیر امور برق شهرستان اردبیل از اجرای ۳۵۰ کیلومتر کابل خودنگه دار در خطوط شبکه برق شهرستان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۷۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محمدرضا سیاهکوهی در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی اردبیل با اشاره به اجرای ۳۵۰ کیلومتر کابل خودنگه دار در این شهرستان اضافه کرد: مناقصه جدیدی برای تداوم اجرای آن برگزار شده است .

وی افزود: در اجرای ۳۵۰ کیلومتر از ۱۵ پیمانکار و ۱۵ اکیپ تعمیر و تجهیز استفاده شده و تمامی روند تعویض به صورت خط گرم انجام شده است .

مدیر امور برق شهرستان اردبیل از تجهیز خطوط شبکه برق مناطق حاشیه شهر اردبیل به کابل خودنگه‌دار خبر داد و تصریح کرد: در مناطقی که آلوده به انشعاب غیرمجاز بوده و یا احتمال سرقت برق از شبکه توزیع وجود دارد، کابل خودنگه دار اجرا می‌شود .

سیاهکوهی افزود: علاوه بر تأثیر مثبت کابل خودنگه دار در مبلمان شهری، با اجرای آن افت ولتاژ و مشکلات ضعف برق مناطق نیز رفع می‌شود .

وی افزود: علاوه بر این در راستای مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در شبکه برنامه کاهش تلفات به ۱۱ درصد برای استان اردبیل در سال جاری در نظر گرفته شده است .

سیاهکوهی گفت: میزان تلفات در سال ۹۲، ۱۷ درصد بود و در سال گذشته به ۱۲.۸ درصد رسیده که امید می‌رود تا پایان سال جاری به رقم پیش‌بینی‌شده یعنی ۱۱ درصد کاهش یابد .

به گفته وی در حال حاضر میزان تولید برق استان ۹۰۰ مگاوات و ۲.۵ برابر میزان مصرف حتی در پیک بار مصرف است و به لحاظ تأمین برق کمبودی نداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار