در راستای تفاهم نامه کاری :

نشست مشترک معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با جهاد دانشگاهی

در راستای تفاهم نامه همکاری ، نشست مشترک معاونت سواد آموزش و پرورش کردستان با مسئولین جهاد دانشگاهی استان به منظور هماهنگی و اجرای برنامه های پیش بینی شده برگزار شد .

کد مطلب: ۶۷۷۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، در این نشست یوسفی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان با تشکر از همکاری مسئولین جهاد دانشگاهی دراجرای تفاهم نامه مشترک و برنامه های سوادآموزی استان اظهار داشت: حوزه سوادآموزی نیازمند آموزش دهندگانی است که به فنون جدید تدریس و آموزش به بزرگسالان تسلط کامل داشته باشند، تا بتوانیم به اهداف سازمان دست یافته ودر این راه موفقیت لازم کسب کنیم.

وی افزود : باتوجه به عدم رغبت بی سوادان و کم سوادان جهت حضور در کلاس های سوادآموزی بایستی آموزش دهندگان از فن آوری نوین و مهارت های انگیزشی به نحوه احسن استفاده نمایند و در زمان آموزش نیز جهت بیان مطالب و موضوعات از قدرت بیان مناسبی برخوردار باشند.

رمضان یوسفی از تلاش ها و زحمات مجموعه جهاد دانشگاهی استان در برگزاری دوره 126 ساعته توانمندسازی آموزش دهندگان که از آواخر سال گذشته شروع و تا مهر ماه سال جاری ادامه داشت، تقدیر و تشکر کرد و برگزاری این دوره را گامی بسیار موثر و ارزشمند جهت آشنایی آموزش دهند گان به موضوعات روانشناسی آموزش و روش ها و فنون تدریس بزرگسالان عنوان کرد که برای نخستین بار در حوزه سوادآموزی انجام گرفته است .

وی همچنین با توجه به عصر ارتباطات و تکنولوژی و گسترش نیاز و استفاده آن در جوامع کنونی خواستار همکاری مستمر جهاد دانشگاهی در این زمینه شد.

هم چنین در ادامه صیدی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان کردستان نیز از حمایت ها و همکاری حوزه سوادآموزی در اجرای دوره توانمندسازی آموزش دهند گان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت : جهاد دانشگاهی در تمامی شهرستان های استان آمادگی برگزاری کلاس های دوره ICDL برای آموزش دهندگان همکاری کننده با حوزه سوادآموزی استان را دارد.

وی یادآوری کرد : باتوجه به تفاهم نامه منعقده فی مابین جهاد دانشگاهی و معاونت سوادآموزی استان برگزاری این کلاس ها با دریافت حداقل هزینه از آموزش دهندگان انجام خواهد شد. ضمنا" جهاد دانشگاهی استان آمادگی برگزاری دو دوره آموزشی با عنوان "آموزش فن بیان" و "آموزش آیین نامه نگارش" رابرای آموزش دهنده گان معاونت سوادآموزی استان را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار