پرسش مهر به دتبال تعلیم و تربیت عملی است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پرسش مهر به دنبال طرح و بررسی مباحث نظری در تعلیم و تربیت نیست، این برنامه مهم در آموزش و پرورش به دنبال" تعلیم و تربیت عملی" است.

کد مطلب: ۶۷۵۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی در جلسه ستاد اجرایی پرسش و مهر و انتخابات شوراهای دانش آموزیاستان با اشاره به سئوال پرسش مهر 18از سوی ریاست جمهوری( چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟)افزود: پرسش مهر تنها یک مسابقه نیست بلکه این برنامه به دنبال جریان سازی فرهنگی است.
وی پرسش مهر 18 را از آن جهت که به جدی ترین چالش فراروی جامعه و بویژه مدارس پرداخته مهم دانست و اظهار کرد: دبیرخانه این دوره از پرسش مهر در سازمان دانش آموزی مستقر خواهد شد تا در نهادینه سازی رویه های مطلوب کمک نماید.
وی همچنین با اشاره به آغاز بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در سوم آبن ماه همزمان با سراسر کشور خاطر نشان کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی حرکتی اجتماعی و تربیتی است و باید به دنبال اثرگذاری و استمرار فعالیت این رکن از مدارس باشیم.
در این جلسه" براتعلی منصوریان" معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با اشاره به آماری از دوره هفدهم پرسش مهر افزود: بیش از 12 درصد منتخبین کشوری پرسش مهر هفدهم از دانش آموزان و معلمان استان بوده اند.
وی اظهار کرد: برنامه متمرکز استانی بیستمین دوره انتخابات شورهای دانش آموزی در دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه پنج مشهد با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار