فیض در آیین تکریم ومعارفه بیان کرد؛

خبرگزاری پانا هویت دانش آموزی دارد/هدف؛ رشد اجتماعی دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: فعالیت خبری کردن دانش آموزان در این خبرگزاری هدف اصلی نیست اما در قالب این فعالیت رشد اجتماعی لازم را به دانش آموزان ارائه می دهد به همین جهت خبرگزاری پانا با سایر خبرگزاری ها قابل مقایسه نیست.

کد مطلب: ۶۷۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، آیین تکریم ومعارفه مدیرمسئول پیشین و سرپرست فعلی خبرگزاری پانا با حضور مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی، مریم جمشیدی سرپرست پانا و امیر اسماعیلی مدیرمسئول پیشین پانا صبح امروز در سالن جلسات سازمان دانش آموزی برگزار شد.

در این مراسم فیض عنوان کرد: خبرگزاری پانا به عنوان خبرگزاری با هویت دانش آموزی فعالیت می کند و بنای آن تربیت دانش آموزان بوده که در بخشی از این مساله فعالیت در فضای رسانه‌ای مطرح است.

وی ادامه داد: فعالیت خبری کردن دانش آموزان در این خبرگزاری هدف اصلی نیست اما در قالب این فعالیت رشد اجتماعی لازم را به دانش آموزان ارائه می دهد به همین جهت خبرگزاری پانا با سایر خبرگزاری ها قابل مقایسه نیست.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: در دوره ‎ ای که آقای اسماعیلی مسئولین کار را داشتند اقدامات موثری در خبرگزاری داشتیم و بخشی از تحولات به ظهور رسیده است.

فیض تصریح کرد: امیدوارم سرپرست جدید خبرگزاری پانا درجایگاه فعلی و با استفاده از تجارب گذشته کار را با سرعت و شتاب بیشتری پیش ببرد که البته مسئولیت سنگینی است.

وی تصریح کرد: تاکید بر این بوده که تا حد امکان فعالیت ها با حفظ نیروی انسانی فعلی باشد و تغییراتی جز با اضطرار نداشته باشیم اما ممکن است در چیدمان افراد با تغییراتی مواجه باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌ و پرورش یادآور شد: اگر پانا موفق شود به مصلحت جامعه ۱۳میلیونی دانش آموزی است و امیدواریم خداوند توفیق شناسایی مصلحت ها را به ما دهد تا در این مسیر گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار