چهارمین کارگروه سلامت و امنیت غذایی نیشابور در سال 96برگزارشد

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور از برگزاری چهارمین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در قالب برنامه بزرگداشت روز جهانی غذا در محل سالن اجتماعات دانشکده خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۵۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . عصمت تقی آبادی گفت: با توجه به روز جهانی غذا ، کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نیشابور با هدف حمایت از محصولات سالم صنفی و صنعتی که مجوزهای لازم بهداشتی را دارا هستند با حضور فعال سازمانها و ادارات دخیل در این امر ، تقویت و فرهنگسازی این مهم ، سیاستگذاری های شایسته و در نهایت ارتقاء نگرش مردم نسبت به انتخاب غذای سالم برگزار شد.

وی همچنین تصریح نمود: جهت پویا کردن صنعت غذای شهرستان و ارتقاء کیفی و کمی محصولات غذایی می بایست مشارکت همگانی داشته باشیم تا بتوانیم به نتیجه ایی مطلوب در زمینه ارتقاء سلامت جامعه دست یابیم.

معاون بهداشت دانشکده خاطر نشان نمود: همشریان عزیز اطمینان خاطر داشته باشند که کلیه محصولات صنفی و صنعتی که توسط کارخانجات مواد غذایی و واحدهای صنفی دارای پروانه تولید می گردد، دارای مجوز های لازم بوده و کنترل های مستمر توسط عوامل نظارتی به لحاظ سلامت محصولات تولید شده انجام می گیرد .

تقی آبادی اضافه نمود: در پایان مراسم از منتخبین فعال در عرصه تهیه، تولید و نظارت بر غذای سالم متشکل از دادستان نیشابور و بخش زبرخان، ریاست اداره تعزیرات حکومتی ، واحدهای صنفی تولید مواد غذایی (نانوایی- چلوکبابی -مواد پروتئینی و....) با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار