منصور برزگر در گفت و گو با پانا

حضور خادم بعنوان سرمربی تیم ملی درست نیست

عضو شورای فنی کشتی آزاد معتقد است با توجه به مشغله های فدراسیون و اتحادیه جهانی، خادم در پست های اجرایی بهتر است فعالیت کند.

کد مطلب: ۶۷۵۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد

منصور برزگر در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد گفت: هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و چند روز دیگر قرار است جلسه شورای فنی برگزار و در مورد آن تصمیم گیری کنیم، در حال حاضر حرف و حدیث درباره انتخاب رسول خادم به عنوان سرمربی تیم زیاد است اما هنوز چیز قطعی مشخص نشده است.

وی ادامه داد: خادم همیشه دلش برای کشتی ایران می تپد و دوست دارد به کشتی گیران کمک کند اما به نظرم حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی چندان درست نیست چرا که پست هایی که او در اتحادیه جهانی گرفته خیلی مهمتر از کار مربیگری است و اگر قرار باشد هم به عنوان رییس فدراسیون و هم عضو اتحادیه جهانی و هم سرمربی تیم ملی کار کند خیلی سرش شلوغ می شود و به همه کارها نمی رسد.

عضو شورای فنی کشتی آزاد تاکید کرد: در حال حاضر مهمترین موضوع در فدراسیون کشتی بحث انتخاب رییس این فدراسیون است و تا روز چهارشنبه نام نویسی از نامزدها ادامه دارد و باید ببینیم مجمع انتخاباتی چه زمانی برگزار می شود و چه کسی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب می شود.

وی در مورد تمایل خادم برای هدایت تیم ملی اظهار کرد: این پیشنهاد چند وقت پیش مطرح شد و طبیعی است که فردی مثل خادم که سال ها در راس کشتی بوده دوست داشته باشد کنار تشک و در بین کشتی گیران باشد، اما همانطور که گفتم حتی وزیر ورزش و جوانان هم معتقد بود او بهتر است در کارهای اجرایی که مسئولیت انها را برعهده دارد فعالیت کند.

برزگر همچنین در مورد عملکرد تیم الف جوانان اظهار کرد: خوشبختانه در فدراسیون خادم برای رده های پایه برنامه ریزی و تلاش بسیار زیادی شد همانطور هم که دیدید در مسابقات بین ده استان برتر کشور ما جوانان بسیار خوبی داشتیم که آینده ساز بودند و به راحتی پشتوانه خوبی برای کشتی ایران می شوند. خدا را شکر به بحث جوانگرایی و پشتوانه سازی در این سال ها توجه زیادی شده و امیدوارم با انتخاب هر رییس فدراسیون این روند ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار