محمد پنجعلی در گفت و گو با پانا:

پرسپولیس باید آسیا را فراموش کند/ مشکلات داوری قابل پیش بینی بود

کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس باید ناکامی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را فراموش کند و فکر دیدارهای باقی مانده در لیگ و جام حذفی باشد.

کد مطلب: ۶۷۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد پنجعلی در گفت و گو با پانا درباره تساوی پرسپولیس مقابل الهلال و حذف این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی بهتر از بازی رفت مقابل الهلال بود و بازیکنان پرسپولیس در مجموع خوب بودند اما چند بازیکن مثل منشا و امیری بهتر از بقیه بودند، در این مسابقه گاهی پرسپولیسی ها عملکرد خوبی داشتند و گاهی الهلال خوب بازی می کرد.

وی ادامه داد: اما از همان ابتدا پیش بینی صعود به فینال برای پرسپولیس دور از دسترس بود چرا که ما در بازی رفت مقابل این تیم ده نفره نتوانستیم پیروز شویم و چهار گل خوردیم و خیلی بعید بود که بتوانیم در این بازی چهار گل بزنیم و به فینال صعود کنیم.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد داوری این بازی گفت: به گفته همه کارشناسان داوری، این بازی با اشتباه محرز داوری همراه بود چرا که پنالتی برای تیم ما نگرفت اما برای الهلال پنالتی گزفت، وقتی یک داور عمانی برای این بازی انتخاب می شود باید پیش بینی این مسائل هم می کردیم چرا که به هرحال این داور عرب زبان بود و به سود الهلالی ها سوت میزد،کاش برای این بازی یک داور از کشور دیگر می آورند که حق پرسپولیس در این بازی توسط داور خورده نمی شد.

وی در پایان گفت: به نظرم صعود پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی خودش کار بزرگی بود، ولی خاصیت فوتبال همین است، پرسپولیس باید حالا آسیا را فراموش کند و به فکر دربی و مسابقات لیگ برتر باشد تا در این مسابقات عملکرد خوبی از خودش نشان بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار