فضای مجازی حقیقت مجازیست که برحقیقت افرادو روان آن ها تاثیر می گذارد

به مناسبت هفته بهداشت روان و هفته پیوند اولیا و مربیان، اولین جلسه آموزش خانواده ویژه والدین پایه هفتم با عنوان پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محل نمازخانه دبیرستان حضرت زینب س کاشمر برگزار شد...

کد مطلب: ۶۷۴۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی؛ به مناسبت هفته بهداشت روان و هفته پیوند اولیا و مربیان ، اولین جلسه آموزش خانواده، از ساعت ۹/۳۰ تا ۱۰/۳۰ در نمازخانه دبیرستان حضرت زینب س با حضور مریم اسفندیاری کارشناس علوم اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه مریم اسفندیاری ضمن تعریف کلی از آسیب، به بیان تاثیر آسیب های اجتماعی بر افراد مخصوصا نوجوانان و جوانان پرداخت و گفت: بحث فضای مجازی به عنوان حقیقت مجازی شناخته می شود به طوریکه در این فضا می توان بر حقیقت افراد و روح و روان آنها تاثیر گذاشت، شناخته می شود.

در ادامه اسفندیاری علل گرایش به فضای مجازی را خاطر نشان شد و برای هر گزینه ، کیس های واقعی و پرونده هایی که با آنها به صورت تجربی مواجه بوده را بیان نمود.

کارشناس نیروی انتظامی همچنین ضمن اینکه معایب استفاده از ماهواره را خلاصه وار بیان کرد ، راهکارهای مقابله با آسیبهای اجتماعی را برای والدین بازگو کرد.

در پایان، بعد از پاسخ سروان اسفندیاری به سئوالات حضار ، والدین از نمایشگاهی که با موضوع فضای مجازی و با همکاری نیروی انتظامی و مدرسه برگزار شده بود دیدن کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار