کنگره ملی بزرگداشت «آیت‌الله ملک حسینی» در یاسوج برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری کنگره ملی آیت‌الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) در ۴ آبان ماه با حضور شخصیت‌های برجسته ملی خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۴۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه وبویراحمد، رضا دهبانی پور در نشست کنگره ملی آیت‌الله ملک حسینی (ره) گفت: این مراسم با حضور تعدادی از فقها و شخصیت‌های برجسته حوزوی، علمی و دانشگاهی و با حضور برخی از وزاری دولت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بابیان اهمیت پرداختن رسانه‌های استان به این رویداد مهم فرهنگی افزود: مرحوم آیت‌الله ملک حسینی (ره) یک شخصیت برجسته علمی، فقهی، سیاسی، فرهنگی و مبارزاتی بود که نزد علما و انقلابیون شناخته‌شده و همواره رافع مشکلات مردم بود.

دهبانی پور گفت: این کنگره نه‌تنها تجلیل از شخصیت حضرت آیت‌الله ملک حسینی (ره) است، بلکه می‌تواند یک ظرفیت بزرگ را برای استان ایجاد کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: کمیته‌های چندگانه این کنگره ملی در حال انجام فعالیت‌های حوزه کاری خود می‌باشند تا این رویداد بزرگ فرهنگی به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

بر پایه این گزارش کنگره ملی حضرت آیت‌الله ملک حسینی (ره) نماینده فقید ولی‌فقیه در استان روز ۴ آبان ماه با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و دانشگاهی از سراسر کشور در تالار دکتر عسکریان یاسوج برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار